Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
flicka schreef:Ik betaal voor een doos met 30 Pavo koeken 9,95.
Chubby schreef:Ja, en Tinks staan ook bekend om hun geweldig coole karakter en als echte kinderpoownie..
Zoveel Tinks, zoveel wensen.. Dat heb je nu eenmaal met zo'n divers ras..
Sokkebok schreef:Oké, bedankt! Valt nog mee, want daar kan je dan een maand mee doen als ik me niet vergis.
nielsd schreef:Hoi,
ja ik weet er is al een topic over maar ik wilde graag advies vd mensen wat ik moet geven.
Mijn tinker wordt 4x in de week intensief gereden en 1 keer recreatief (ook wel werken hoor)
Maar ik vind haar nieet zo lekker voorwaards en nu zit ik te denken omwat meer/ander voer te geven.
Ze loopt nu op 1 zo'n gele (volgens mij 1 kilo) muesli speciaal voor koudbloeden. Met weinig eiwitten en suiker. Verder de gehele dag weidegang (ook met weinig eiwit) en in de avond krijgt ze ongeveer 2 plakken hooi.
Maar ze loopt wat trager enzo, en ik wil absoluut niet dat de stoom zo ongeveer uit de oren spuit maar iets voorwaartser mag wel.
Hebben jullie advies wat jullie zouden geven?
gr niels
tot hij weer op redelijk gewicht is natuurlijk.
Citaat:die hengst van mij staat dag en nacht buiten zonder beschutting maar met dek op.
krijgd iedere dag 1 kg bix met lijnzaad olie en een plak hooi word het wat minder weer en eet hij zijn hooi krijgt hij per dag een halve baal en ongeveer 2 a 3 kg bix met wat appels en voederwortels voor de vitaminen en carageen.
het is maar net hoe hij zich staande houd ik kijk iedere dag van mischien iets meer iets minder alles is 1 op het oog.

Sita_ schreef:8 Penen per dag, heb je dan een abbo bij de groentenboer, dat is ruim 2 kg peen?
Echte winterpenen of gewoon worteltjes?
Ik heb namelijk altijd vernomen dat teveel penen, dus caroteen, niet goed was voor een paard.
En je er niet meer dan 2 mocht voeren..
)