VAN UKKIEPUK

KAN HET NIET GENOEG ZEGGEN !!!
WAT EEN GEWELDIG BEEST IS HET

IK KAN HET WETEN
ZIE PROFIEL
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Charos schreef:Maaik schreef:Ja maar het gaat om het niveau hoe hoog ze KUNNEN lopen.
Ik rijd geen wedstrijden met Jol, maar hij loopt op M niveau. Same voor Zorro.
Ja thuis lopen ze allemaal grand prix...een paar oefeningen uit het M is iets heel anders dan een proef rond kunnen komen.
Ik kan nu helaas niet rijden op mijn shetlander (wegens zwangerschap ben dus veeeeeel te zwaar nu) maar zodra ik weer kan rijden wil ik ook met haar gaan trainen en op wedstrijd uitbrengen tussen de paarden.
Charos schreef:Ja thuis lopen ze allemaal grand prix...een paar oefeningen uit het M is iets heel anders dan een proef rond kunnen komen.
Ik heb met Camelotje op bokt wel eens een M2 proef geoefend en dat ging heel goed. Wat de jury ervan had gevonden, tja geen idee.
Acqouy schreef:ik ken een paardje een shetlander mini en die heefd z gelopen hij is zwart en heet kiko mr kan nu ook anders heten omdat hij verkocht is naar andere eigenaar
Acqouy schreef:ik ken een paardje een shetlander mini en die heefd z gelopen hij is zwart en heet kiko mr kan nu ook anders heten omdat hij verkocht is naar andere eigenaar
Maaik schreef:![]()
Sorry hoor, een mini Shetlander die Z heeft gelopen *penny

Maaik schreef:Idd, Zorro & Miljoeska beheersen alle Z oefeningen.
Flame van Cloverdale beheersen de M oefeningen
En Jolly & ik ook M, en sommige Z oefeningen.
yousra schreef:Maaik schreef:Idd, Zorro & Miljoeska beheersen alle Z oefeningen.
Flame van Cloverdale beheersen de M oefeningen
En Jolly & ik ook M, en sommige Z oefeningen.
Jij M? Sinds wanneer? Ik heb nog geen 1 topic van jou en je shet gezien waarbij jullie op M niveau lopen?

yousra schreef:Jij M? Sinds wanneer? Ik heb nog geen 1 topic van jou en je shet gezien waarbij jullie op M niveau lopen?
Bovendien kun je op een foto naar mijn mening niet duidelijk zien op welk niveau een doorsnee paard loopt..... ukkiepuk schreef:[***] schreef:Jij M? Sinds wanneer? Ik heb nog geen 1 topic van jou en je shet gezien waarbij jullie op M niveau lopen?
M niveau lopen en M oefeningen beheersen is iets heel andersBovendien kun je op een foto naar mijn mening niet duidelijk zien op welk niveau een doorsnee paard loopt.....

* was te nieuwsgierig* maar dat is echt top! ben zelf de shetjes beetje ontgroeit met me 190...maar ik blijf ze super vinden!!!
*droomt verder*