Eerste bezichtiging KWPN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

haan

Re: Eerste bezichtiging KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:42

Wij hebben er een Polansky x Pele voor en een oudere hengst Ferro x Contango (nu 3 jaar), tevens heb ik gehoord dat een als veulen verkochte hengst ook voor de keuring komt, dat is een Timeless x Wellington. Dus 3 van dezelfde fokker bij de hengstenkeuring dit jaar Knipoog
Laatst bijgewerkt door haan op 09-11-06 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

eebaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:43

haan schreef:
Wij hebben er een Polansky x Pele voor en een oudere hengst Ferro x Contango(nu 3 jaar), tevens heb ik gehoord dat een als veulen verkochte hengst ook voor de keuring komt, dat is een Timeless x Wellington.
Dus 3 ijzers in het vuur ..........

Ben erg benieuwd naar foto's....

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 14:51

Leuk de post al ge-quote voordat ik de tekst had bewerkt, 3 ijzers in het vuur is natuurlijk niet juist er zijn 2 nog van dezelfde eigenaar en 1 is verkocht maar het is wel dezelfde fokker.
Helaas heb ik geen recente foto's Bloos

eebaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:44

sorry was er snel bij....

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 18:46

Als je een foto van je EB-hengst hebt, voel je zo vrij hem hier te plaatsen Lachen

NFkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 19:56

Ben nu met 5 hengsten bezig op het bedrijf die ook heen gaan,

2 Jackson's, 2 Hornet Rose en 1 Royal Highness.

Ik heb alleen nog geen idee welke dag/ dagen Nerd Ze gaan niet allemaal voor het KWPN trouwens.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 23:47

Anne_ schreef:
Kom ook zeker wel even kijken Ja Misschien ook nog wel werken, ik geloof dat er van mn (weekend)werk een stuk of 10 meegaan Lachen

Volgens mij 6. Ik ga misschien ook nog een keer mee als ik het kan plannen tussen co-schappen en het oppassen op stal door Clown

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 23:49

NFkim schreef:
Ben nu met 5 hengsten bezig op het bedrijf die ook heen gaan,

2 Jackson's, 2 Hornet Rose en 1 Royal Highness.

Ik heb alleen nog geen idee welke dag/ dagen Nerd Ze gaan niet allemaal voor het KWPN trouwens.

Uiteraard was de royal highness de beste Haha!
Weet je toevallig al waar die voor gaat? En uit wat voor moeder hij komt Knipoog

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 00:09

Wij hebben er 2 voor.
Een Sandreo x Neostan en een Padinus x Lear Fan. Als het goed is moeten ze al op de eerste dagen omdat ze dit jaar met de M vaders beginnen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 17:03

Hmm Polansky x Pele. Toch niet een allerdaagse keuze te noemen. Vanwaar deze keuze, haan?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 17:20

Sammie schreef:
Hmm Polansky x Pele. Toch niet een allerdaagse keuze te noemen. Vanwaar deze keuze, haan?

Misschien was de moeder een correct bewegende merrie met een goed sterk en ondertredend achterbeen die net wat lossigheid en souplesse tekort kwam en exterieurmatig wat mooier front mocht hebben? Haha!

Juliauni

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 20:36

KWP is ene mooi ras::P

NFkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 21:13

Citaat:
Uiteraard was de royal highness de beste
Weet je toevallig al waar die voor gaat? En uit wat voor moeder hij komt

De Royal highness is zeker de beste ja! Hij komt uit Roos II. Maar ik moet zeggen dat de 2 Hornet rose hengsten ook zeer fijne paarden zijn en erg mooi uit de schouder lopen! Dat worden leuke sportpaarden. Haha!

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:21

Suzanne F. schreef:
Sammie schreef:

Misschien was de moeder een correct bewegende merrie met een goed sterk en ondertredend achterbeen die net wat lossigheid en souplesse tekort kwam en exterieurmatig wat mooier front mocht hebben? Haha!

Beter kon ik het niet omschrijven Haha!
Dank u Knipoog

Basvdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:00

Suzanne F. schreef:
Sammie schreef:

Voor lossigheid en souplesse moet je Polansky niet hebben..

RodaniaJaman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:26

Uhm wij hebben op het werk er een stuk of 20 staan. Maja nog even kijken welke dagen ik ga, heb nog stage ook Scheve mond Ga sowieso op de dag dat de Nassau van ons gaat. Bloos Is in ieder geval aan het begin van de HK. T begint met de M dacht ik.

karinna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:02

rodaniaJaman schreef:
Citaat:
Uhm wij hebben op het werk er een stuk of 20 staan. Maja nog even kijken welke dagen ik ga, heb nog stage ook Ga sowieso op de dag dat de Nassau van ons gaat. Is in ieder geval aan het begin van de HK. T begint met de M dacht ik

Dan ga je ook misschien met Zandiago?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 21:10

Basvdv schreef:
Voor lossigheid en souplesse moet je Polansky niet hebben..

Mwah voegt hij naar mijn mening wel toe...

Zitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:11

Wanneer maakt het KWPN de gehele lijst bekend? Ik wil wel weten of er nog Rhodiumpjes bij zitten??

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 22:30

Zitah schreef:
Wanneer maakt het KWPN de gehele lijst bekend? Ik wil wel weten of er nog Rhodiumpjes bij zitten??

En ik ben benieuwd hoeveel Sandreo's er mee doen, maar we wachten nog geduldig Bloos

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 16:55

Ik heb een opdracht van school om 2 hengsten te volgen op de keuringen met een groepje studenten.

wij zitten bij het bedrijf: equipe all-round de Watermolen te haaksbergen met de hengsten:

Zolinco- Sandic x d-day
Zappa- Concorde x libero

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:30

De indeling in bekend !!

Eerste bezichtiging hengstenkeuring start op 6 december. 14-11-2006

Dit jaar zijn inclusief de nakeuring 14 dagen ingeruimd voor de eerste bezichtiging. In totaal zijn er 708 hengsten aangegeven. Onderstaand een overzicht op welke dag hengsten hun nakomelingen laten zien.

Gestart wordt op woensdag 6 december met de oudere dressuur- en springhengsten.

Donderdag 7 december dressuurhengsten van Metall, Negro, Nourejev, Obelisk, Olivi, OO Seven, Oscar, Osmium, Paganini, Painted Black, Polansky, Prestige VDL, Quattro, Ravel, Redford, Rhodium, Riant, Ronaldo, Rosario, Royal Dance, Rubels en Rubiquil.

Maandag 11 december springhengsten van Manhattan, Mermus R, Mistral, Mr. Blue, Nabab de Reve, Namelus R, Nassau, Niagara, Niveau, No Limit, Nobility, Nonstop, Numero Uno, Odermus R, Oklund, Oramé, Orlando, Ovidius, Pacific, Padinus, Pavoni, Phin Phin, Placido, Prestige VDL en Quidam de Revel.

Dinsdag 12 december springhengsten van Quasimodo Z, Quattro, Querlybet Hero, Quinar, Quintero, Quite Capitol, Quite Easy, Radisson, Rash R, Rebel I Z, Regino, Revenge W, Roven xx, Royal Bravour, Sam R, Sandro Song, Sex-Appeal, Sheraton, Sibon W, Silverstar, Silverstone en Stakkato.

Woensdag 13 december dressuurhengsten van Rousseau, Rubin Royal, Samba Hit, San Remo, Sandreo, Sandro Hit, Scandic, Sir Bedo, Stedinger, en Sunny Boy,

Donderdag 14 december dressuurhengsten van Cabochon, Contango, Danny Wilde, De Niro, Democraat, Depardieu, Dimension, Don Frederico, Don Primaire, Don Primero, Don Romantic, Don Schufro, Equador, Fidermark, Fürst Piccolo, Future, Goodtimes, Sir Sinclair, Showtime, Son de Niro, Special D, Sydney, T.C.N.Partout, Tango, Tolando, Turbo Magic, Welcome, Welt Hit II en Weyden,

Vrijdag 15 december springhengsten van Abke, Accorado, Alligator Fontaine, Baloubet du Rouet, Berlin, Burggraaf, Calido, Calvados, Calvino Z, Candidat, Cantos, Cardento, Solitair, Sydney, Tadmus, Tangelo van de Zuuthoeve, Tenerife VDL, Timeless, Tjungske, Tolan R, Tygo en Voltaire.

Zaterdag 16 december springhengsten van Canturo, Caretino, Carry Gold, Carthago, Cartier van de Heffinck, Casall, Casantos, Casco, Cassini I, Cassini II, Cavalier, Celano, Chellano Z, Chello I, Chin Chin, Clinton en Colander.

Maandag 18 december dressuurhengsten van Ferro, Flemmingh, Florencio, Gribaldi, Havel, Hero, Hohenstein, Houston, Idocus, Jazz, Jetset D, Krack C, Lancet, Laomedon, Londonderry, Lord Sinclair II en Lupicor.

Dinsdag 19 december springhengsten van Colman, Columbus, Concetto, Concorde, Contango, Contendro I, Conterno Grande, Corland, Couleur Rubin, Crown Z, Diamant de Semilly, Dutch Capitol, Elmshorn, Emilion, Equador, Escudo I, Eurocommerce Washington, Faldo, Fighting Alpha, For Pleasure, Fuego du Prelet, Germus R, Goodtimes, Grosso Z, Guidam en Hamlet.

Woensdag 20 december springhengsten van Heartbreaker, Hemmingway, Hold Up Premier, Holland, Hornet Rose, Impala des Fontaines, Indoctro, Indorado, Judgement, Kalief, Kannan, Karandasj, Kigali, Kojak, L’Arc de Triomphe, Ladas, Landor S, Larenco, Larino, Levantos, Limbus, Litho, Londontimes, Lucky Boy en Lupicor.

Wijzigingen voorbehouden.

(KWPN, overname zonder bronvermelding toegestaan)

<<<

eebaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:42

Klopt het dat er geen enkele nakomeling van paddox meedoet?
Of heb ik hem over het hoofd gezien?

Roelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 18:26

En misschien rare vraag maar hoe kunnen de Tygo nakomelingen al mee doen? Eerste nakomelingen zijn maar 1,5 jaar oud...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:39

Roelove schreef:
En misschien rare vraag maar hoe kunnen de Tygo nakomelingen al mee doen? Eerste nakomelingen zijn maar 1,5 jaar oud...

Kan er misschien eentje zijn die voor zijn goedkeuring al gedekt heeft met hem?