Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haan schreef:Wij hebben er een Polansky x Pele voor en een oudere hengst Ferro x Contango(nu 3 jaar), tevens heb ik gehoord dat een als veulen verkochte hengst ook voor de keuring komt, dat is een Timeless x Wellington.
Dus 3 ijzers in het vuur ..........
Ze gaan niet allemaal voor het KWPN trouwens. Anne_ schreef:Kom ook zeker wel even kijkenMisschien ook nog wel werken, ik geloof dat er van mn (weekend)werk een stuk of 10 meegaan
NFkim schreef:Ben nu met 5 hengsten bezig op het bedrijf die ook heen gaan,
2 Jackson's, 2 Hornet Rose en 1 Royal Highness.
Ik heb alleen nog geen idee welke dag/ dagenZe gaan niet allemaal voor het KWPN trouwens.

Sammie schreef:Hmm Polansky x Pele. Toch niet een allerdaagse keuze te noemen. Vanwaar deze keuze, haan?
Citaat:Uiteraard was de royal highness de beste
Weet je toevallig al waar die voor gaat? En uit wat voor moeder hij komt
Suzanne F. schreef:Sammie schreef:Hmm Polansky x Pele. Toch niet een allerdaagse keuze te noemen. Vanwaar deze keuze, haan?
Misschien was de moeder een correct bewegende merrie met een goed sterk en ondertredend achterbeen die net wat lossigheid en souplesse tekort kwam en exterieurmatig wat mooier front mocht hebben?
Suzanne F. schreef:Sammie schreef:Hmm Polansky x Pele. Toch niet een allerdaagse keuze te noemen. Vanwaar deze keuze, haan?
Misschien was de moeder een correct bewegende merrie met een goed sterk en ondertredend achterbeen die net wat lossigheid en souplesse tekort kwam en exterieurmatig wat mooier front mocht hebben?
Ga sowieso op de dag dat de Nassau van ons gaat.
Is in ieder geval aan het begin van de HK. T begint met de M dacht ik. Citaat:Uhm wij hebben op het werk er een stuk of 20 staan. Maja nog even kijken welke dagen ik ga, heb nog stage ook Ga sowieso op de dag dat de Nassau van ons gaat. Is in ieder geval aan het begin van de HK. T begint met de M dacht ik
Basvdv schreef:Voor lossigheid en souplesse moet je Polansky niet hebben..

Zitah schreef:Wanneer maakt het KWPN de gehele lijst bekend? Ik wil wel weten of er nog Rhodiumpjes bij zitten??
Roelove schreef:En misschien rare vraag maar hoe kunnen de Tygo nakomelingen al mee doen? Eerste nakomelingen zijn maar 1,5 jaar oud...