Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*Tequila* schreef:tinkiebel schreef:Mijn huidige tinkers zijn heel verschillend. Jip (zoon van de merrie hierboven) vind het geweldig om te springen maar Rascal totaal niet, hij loopt de hindernis gewoon omver.
En niet alleen hindernissen![]()
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn
Rascal heeft geprobeert om bij de Bonte Parels naar buiten te springen, het gevolg was dat mijn vriend de dag erna alles heeft moeten maken en vast lassen.
midgie schreef:Ja ik geloof dat een tinker vaak onderschat word, ik zei tegen mijn buurvrouw(die alleen "gewonen" bruine paarden heeft) dat mijn tinkers ook wel eens steigerde als ze heel stout , stond ze me heel dom aan te kijken , van kunnen ze dat dan.
Het is jammer dat mensen zo op zo`n prachtig dier neer kunnen kijken,
*Tequila* schreef:Het voordeel dat Tinkers bij het springen hebben, is dat ze vaak veel kracht hebben om omhoog te komen. Techniek is over het algemeen genomen wat minder. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

) zijn er geen balkjes afgegooid en we zijn dus ontzettend trotos op ons duo....
(tsja, op snelheid zal ze niet winnen)
..weet niet waarom..... 
Lightielight schreef:Ben ook altijd voor haflingers en fjorden als ik ze zie springen..weet niet waarom.....
Trice schreef:Lightielight schreef:Ben ook altijd voor haflingers en fjorden als ik ze zie springen..weet niet waarom.....
Misschien omdat dat niet de standaard paardjes zijn die meedoen? En het dus leuker is als zo'n "Boerenknol" het van zo'n elegant sjiek paardje wint...
Tenminste zo denk ik erover.![]()

Foto's ter illustratie mogen echt enkel als het een zinvolle verduidelijking is van de tekst...