Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mazzel-meid schreef:
wij om kwart voor 8, zou het dat zijn dan? Ik heb er echt niet zoveel gezien.

desillies schreef:Mazzel-meid schreef:
wij om kwart voor 8, zou het dat zijn dan? Ik heb er echt niet zoveel gezien.
wij waren er helaas door een enorme file pas na 8-en,en toch heb ik ze echt gezien hoor
ik heb zeker 8 of 9 volwassen of halfwas dieren gezien en voor de rest veulens.
wel verschillende grai typetjes dus het zou kunnen dat jij die als niet tinker hebt geregistreerd
Caira schreef:desillies schreef:
wij waren er helaas door een enorme file pas na 8-en (en ik vertrok thuis om 4.35 uur),en toch heb ik ze echt gezien hoor
ik heb zeker 8 of 9 volwassen of halfwas dieren gezien en voor de rest veulens.
wel verschillende grai typetjes dus het zou kunnen dat jij die als niet tinker hebt geregistreerd
Ik heb heel vluchtig een bodywarmer gezien met Tommie O'Donnell erop, maar was te laat om te roepen

IndianaJones schreef:bedoel dit niet banketstaaf...maar Chester heeft pijn en als ik het zo begrijp gaat hij nu van handelaar naar handelaar en van markt naar markt. Misschien is het voor hem maar beter als hij over niet al te lange tijd afgemaakt wordt. Dit is geen leven voor zo'n paard en voor dit geld komt hij ws toch niet bij gewoon iemand die hem voor "de leuk" wil. Hij heeft erge artrose, erge pijn eraan wat ik eerder ook al begreep. Dit is toch ook vreselijk voor zo'n paard om van handelaar naar handelaar en van markt naar markt te gaan....