[TI] Nog Tinkers gespot op de Hedelse Paardenmarkt ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Nog Tinkers gespot op de Hedelse Paardenmarkt ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:07

Die intialen op de achterwerken van de paarden geven aan van welke handelaar ze zijn.
Zo stonden er ook AL kontjes en N kontjes.

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:12

bedoel dit niet banketstaaf...maar Chester heeft pijn en als ik het zo begrijp gaat hij nu van handelaar naar handelaar en van markt naar markt. Misschien is het voor hem maar beter als hij over niet al te lange tijd afgemaakt wordt. Dit is geen leven voor zo'n paard en voor dit geld komt hij ws toch niet bij gewoon iemand die hem voor "de leuk" wil. Hij heeft erge artrose, erge pijn eraan wat ik eerder ook al begreep. Dit is toch ook vreselijk voor zo'n paard om van handelaar naar handelaar en van markt naar markt te gaan.... Huilen

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:29

Vreselijk vindt ik dan nog voorzichtig uit gedrukt..........
Meer dieren mishandeling Boos!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:33

absoluut.. vreselijk dat er met zo'n diertje zo genadeloos omgegaan wordt, en zo van her naar der gesleept wordt. Het is te hopen dat er iemand is die hem opkoopt en hem uit zijn lijden verlost.
Maar de handel is hard, en ik ben bang dat ze zo'n beestje niet zomaar weg geven.
En helaas is Chester niet de enige

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:34

Ja Sneppie...dat is het ook! Erg he?! Zo zullen er helaas veel in de handel rond'lopen".

Maar even opkopen voor 3000 euro om hem dan in te laten slapen, denk dat er maar heel weinig mensen zijn die zomaar dat geld daarvoor hebben. Te hopen echt dat dit niet heel lang voor dit beestje zo gaat.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:47

Mazzel-meid schreef:

wij om kwart voor 8, zou het dat zijn dan? Ik heb er echt niet zoveel gezien.

wij waren er helaas door een enorme file pas na 8-en,en toch heb ik ze echt gezien hoor Haha!
ik heb zeker 8 of 9 volwassen of halfwas dieren gezien en voor de rest veulens.
wel verschillende grai typetjes dus het zou kunnen dat jij die als niet tinker hebt geregistreerd Lachen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 20:49

desillies schreef:
Mazzel-meid schreef:

wij om kwart voor 8, zou het dat zijn dan? Ik heb er echt niet zoveel gezien.

wij waren er helaas door een enorme file pas na 8-en,en toch heb ik ze echt gezien hoor Haha!
wel verschillende grai typetjes dus het zou kunnen dat jij die als niet tinker hebt geregistreerd Lachen

Ik heb heel vluchtig een bodywarmer gezien met Tommie O'Donnell erop, maar was te laat om te roepen

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 21:30

Caira schreef:
desillies schreef:

wij waren er helaas door een enorme file pas na 8-en (en ik vertrok thuis om 4.35 uur),en toch heb ik ze echt gezien hoor Haha!

Ik heb heel vluchtig een bodywarmer gezien met Tommie O'Donnell erop, maar was te laat om te roepen

Kan niet missen,dat was ik Haha!
ik heb buiten mijn zus en zwager om eigenlijk maar 1 iemand gezien die ik kende van vroeger,maar daarbij heb ik net gedaan alsof ik haar niet zag hahahahaha
mennnn wat was die oud geworden in haar gezicht,we zijn van dezelfde leeftijd maar hoop toch dat ik er niet zo oud uitzie als zij hahahahaha)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:10

whahaha ik herkende je ook eerder aan je bodywarmer dan aan je gezicht, hihi dus geen idee of je er oud uitziet!

Trouwens wel wat handelaren van zuid-laren gesproken en bijna een prachtig zigeunertuig van een engelse zigeuner gekocht, helaas was het niet kompleet!

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 22:13

IndianaJones schreef:
bedoel dit niet banketstaaf...maar Chester heeft pijn en als ik het zo begrijp gaat hij nu van handelaar naar handelaar en van markt naar markt. Misschien is het voor hem maar beter als hij over niet al te lange tijd afgemaakt wordt. Dit is geen leven voor zo'n paard en voor dit geld komt hij ws toch niet bij gewoon iemand die hem voor "de leuk" wil. Hij heeft erge artrose, erge pijn eraan wat ik eerder ook al begreep. Dit is toch ook vreselijk voor zo'n paard om van handelaar naar handelaar en van markt naar markt te gaan.... Huilen

ik ken chester dus al van vorig jaar, in zuidlaren was hij de eerste tinker die ik spotte.. we hebben toen zo wat op ons knieen voor die duitser gezeten of we hem alsjeblieft niet voor een normaal bedrag wat bij zo een paard hoord konden kopen.. vanmorgen half 5 eerste tinker die ik aantrof.. JUIST CHESTER.. heb meteen vriendin van me gesms die hem een poos op stal heeft gehad..
Ik ben naar hem toe gegaan en heb ffmet da meiske staan praten, later is ze ff op hem zittend richting mij en mn draver gekomen..
Ik vond hem beter lopen dan zuidlaren , hij was nu ook rondom voorzien van ijzers..
Later vertelde ze me dat hij dus aan begen was verkocht..
2000 was de prijs die ik van morgen doorkreeg als vraagprijs...

CHESJE HOOP DAT JE SNEL UIT DIT CERCUITJE BENT!!!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 17:46

Sneu van Chester, maar voor zo'n prijs koopt echt niemand hem. Het klinkt banketstaaf, maar 3000 euro is een boel geld voor een paard met artrose. Als ik het geld had, het land enz enz enz had ik geloof ik al een wei vol afgeschreven gevalletjes, maar helaas..
Hopen dat hij of snel afgemaakt wordt, of een fijn huis vind. En dan natuurlijk liefst het laatste.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-06 19:19

en dat allemaal door iemand die geen verstand van paarden had, en beter een hobbelpaard had kunnen aanschaffe ipv paarden!!! Echt als ik die griet ooit nog eens zie.. RRRR

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-06 16:00

Kan het me goed voorstellen ! zou ook zo kwaad om kunnen worden ....

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:34

Heeft iemand Chester nog gezien op de markt in Lothum?

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 17:51

nee hij stond niet in lottum. Of hij moet heel vroeg of heel laat gekomen zijn, maar dat denk ik niet.

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 19:23

Gelukkig!