Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PERENBOOMPIE schreef:Tolstoj schreef:Ferro is helaas dood. Er zal best sperma te krijgen zijn maar dat zal wel erg duur zijn.
Ik sluit me aan bij Samsam en voor een springer met goede bewegingen gaan. Als je voor een jonge hengst gaat zijn ze vaak wat minder prijzig.
Japeloupe de luze kwam ook uit een draversmerrie. Dat was een kleintje die hele grote dingen gedaan heeft.
Ja maar Edking Hill is helaas ook dood!!

.
(en dv) Sammie schreef:Als je al niet eens geld heb om een dekking te betalen, heb je ook geen geld om 2 paarden te onderhouden. Daarnaast is het ook nog eens idioot omdat je niet zo als jij het zegt een hengst moet selecteren en dáárnaast heb je behalve spermacontrole ook nog eens risico op een berg andere problemen--> hko, (o)cd, bagger veulen ect. ect. En paarden zonder papieren fokken, is ook fout.
Daarom vind ik het idioot.

? je hebt Sambertino en Sammartini. Sammartini is afgekeurd voor het nrps. (en was naar Engeland dacht ik). Sambertino is niet ggk voor een Nederlands stamboek iig. Wel voor een Duits stamboek. Sammie schreef:Gaat lekker hierzo
Perenboompie, dan heb je verkeerd gequote als je het tegen mij had.
Iig is zowel Ed en Ferro dood, en van de laatste is wel dv te verkrijgen (ja das duur) en dat schijnt niet echt een succes te zijn, zo gehoord te hebben. Van Ed is geen dv te verkrijgen, dacht ik.
PERENBOOMPIE schreef:Euh ....ja en heb ik het tegen jou NEEHH had het tegen Sammie en waar staat dat de TS specifiek een kwpn'r wil???!
Misschien eerst beter LEZEN voordat je commentaar geeft?