Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Hij bedoelde denk ik Veulenboekmerrie, die kan op de Ibob meteen in het stamboek opgenomen worden.
Remember schreef:Cijfers krijgen ze op de stamboekkeuring ook
. 
Suzanne F. schreef:Hij bedoelde denk ik Veulenboekmerrie, die kan op de Ibob meteen in het stamboek opgenomen worden. Ster weet ik niet hoor, die wordt niet tijdens een ibob gegeven naar mijn weten.

Suzanne F. schreef:Gefeliciteerd Haan!
Die van mij moet 14 november dus ik hoop ook een Elite merrie op stal te hebben dan.
ElskedZ schreef:die van mij moet ook 14 november.
hoe laat moet jij suzanne?!? Rijd je hem zelf?!

[***] schreef:Menk schreef:Als een stamboekmerrie de ibop loopt en deze haalt kan ze daarna worden opgenomen in het stamboek, als ze op de keuring geen ster werd maar wel voldoende punten op exterieur behaalde en de ibop haalt wordt ze ster.
Een stamboekmerrie die stamboek wordtik snap je zin niet helemaal, dat ster worden op basis van IBOP is mij ook nieuw. Bij EPTM is er wel een beoordelingsmoment voor, maar bij de IBOP dat wist ik niet.
IBOP is een aanlegtest. Voor mensen met fokmerries die niet in de sport uitgebracht worden toch een manier om fokkerijgegevens te krijgen(dus ook voor merrie's die niet ster zijn) of om je voorl. keurmerrie zonder sportprestatie toch keur of elite te krijgen. En voor een merrie van een niet bij het KWPN goedgekeurde hengst kan ze toch dmv een aanlegtest en een gezondheidsonderzoek bij het KWPN ingeschreven worden.
, om naar iemand in Veghel klaar
). Dit gaat
)