Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, dus ik had ook niet meegekregen dat Pellie een maatje voor Gam zocht). We hebben wat mailtjes over een weer geschreven...msn er bij aan en Pellie en ik steeds enthousiaster. Moest maar snel een bezoekje gebracht worden. Eerst wij toch nog maar wel even proberen wat mijnheer nou eigenlijk wel en niet kan.
. 2 Dagen later geprobeerd te rijden. Nou...dat ging hartstikke goed, super braaf was ie. Ws western aangereden, gezien de reacties op bepaalde hulpen.
... hij bleef dan ook het liefst de hele dag smokken! hahaha
. Ik snel snel aankleden, was nog druk druk, sms van Pellie "wij zijn al in Groningen hoor" (half uur eerder dan dat ze zei....ze reed nogal hard
zei ze...). Ik slap van de lach en snel naar stal. En daar stond het vieze monster in de wei
Ik vind het een prachtpaard en enorm lekker ding, daar ga je zeker een topper aan krijgen 
!
. Nu gaat hij (weer) een fijn leventje tegemoet!
Mooi hoor!!! 
)
). Moet nodig eens als ik in jullie buurt ben komen kijken.

maar zo je hem omschrijft klopt als een bus hè? ik was ook echt te snel met het voelen van zijn benen, hij had meteen zoiets van; mens blijf van mijn poten af!! wegtrekken en de oren en ogen raar draaien... 

héél pijnlijk om te zien.
nu mag hij, niet op Gam, Gam is van mij 
gelukkig, als het niet zo is, is Eltin er nog wel voor hem. Dan moet Gam maar in eenzaamheid brommen hoor 

!
.

Citaat:Ik heb nog geen seconde spijt gehad van het feit dat Eva en ik hem meegenomen hebben vanaf de markt (ondanks z'n mok) en we zijn heel blij dat we deze kanjer nu de kans kunnen geven op een weer normaal en leuk leven!!! Dat verdient ie!
Ben heel blij dat hij naar Pellie gaat waar 'ie een super leventje gaat krijgen...samen met een leuke Tinkervriend!!