@KMD. Ach so. Dacht dat je feitelijke info over hem had, zodoende.
Frenia, is deze hengst van zoveel kwaliteit in jouw ogen dat hij veel dekkingen zou kunnen krijgen met hengsten als Zippo, Bro en Moes op steenworpafstand?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

frenia schreef:hoop dat je dwalingen daarmee beantwoord zijn![]()
Als jij een tinker wil kopen in Amerika betaal je ook kapitalen. Het is niet voor niets dat veel goede paarden hier naar het buitenland gaan en dan heb ik het niet alleen over tinkers. Ik hoorde vandaag dat er goud geld betaald wordt voor bonte kwpn'ers in Engeland. 
)

wel een type dat mij aanspreekt. Ken hem nog helemaal niet, dus ben helemaal blind en onbevooroordeeld 

dus had van mij toen al gewoon in het cob mogen vallen
.
maar idd wat anderen zeggen --> naar t buitenland toe krijg je meer ...
) ... ik ga op 1 of andere manier dan liever voor een jonge/ of zelfgefokte
. 

Lowara schreef:wat een prachtig koppie zit er op deze hengst zeg! de prijs is inderdaad heel moeilijk, Nederlanders zijn gierig
Betaal je hier voor een leuke hengst misschien 8000 euro, een amerikaan zou er zelfs 50.000 of meer voor kunnen neertellen.
Hopen dat hij in Nederland blijft, ik blijf het altijd zo zonde vinden dat veel dieren naar het buitenland gaan

:-):-) maar dat is nog niet zo ver om eens te komen!!! hé 

) flicka schreef:Maar een goede volwassen hengst kost nu eenmaal veel geld. Maar kan ook weer veel opbrengen...
Ik denk dat zo'n hengst met wat promotie naar het buitenland vertrekt maar zou wel zorgen voor nakomelingen hier of in België.
).
) foto's en foto's op stal zijn van eind februari 2005.
maar belgen zijn op paardengebied even gierig (of nog gieriger
)

de merrie is minstens even belangrijk 

(zoals tinkermuts zegt: promotie + houden ervan kost geld, dekgeld ligt vrij laag, weinig dekkingen gemiddeld per hengst,...)