ons paard heeft dat ook en zet het ook een klein stukje naar buiten maar daar moet je niks tegen doen hoor !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

....nu wel weer
.
Echt super.... Het stelt me zwel gerust maar niet in de gelegenheid om op iedereens antwoord te reageren...het zijn er zoveel
Ik heb over anderhalve week een afspraak.......eerder kon niet want ze is met vakantie......
ik hoop dat het allemaal goed gaat.....
.Snovje schreef:He....... niemand heeft meer gerageerd...Hopelijk hebben jullie het wel gelezen dat ik jullie harstikke dankbaar ben![]()
.
Maar efffee.....ik ben bij een kliniek geweest...en om een lang verhaal kort te houden. Dat draaien hoort erbij ...dat is mijn paardje... Ze konden zo een twee drie niets vindne of iets dat aanleiding gaf om foto's te maken. Ze hebben wel een kreupelheidonderzoek gedaan. Wta mij te doen staat is trainen, trainen en nog eens trainen.
ik ben in ieder geval blij dat ze geen pijn heet...Wat betreft de hoefsmid...die houdt alles goed in de gaten maar we gaan er niet recht op de hoeven zetten zeg maar waardoor er vekeerde druk op ander gewrichten komt. We zetten haar gewoon goed op haar gewrichten en dan maar een draaiend hoefje......
Thanx mensen......
. Nja veel succes en plezier van je paardje nog...