NiskoFjord schreef:Hee, foto's van Sebas. Ook de paps van Nisko. Wist heel niet dat íe bij Jacob aan huis stond. Moet ik anders ook maar eens langs hobbelen. Ik wist trouwens niet dat je ook een eigen Fjordje had. Je neem ben ik ff kwijt, maar jij hebt toen toch ook wel eens op Nijend gereden met een Fjordje waarmee je de zadelproef gedaan hebt? Door de Koelanden en langs de spoordijk rijd ik echt heel vaak. Daar staan altijd wel een aantal Fjordjes, maar dacht altijd dat die van Geerlings waren.
Hoi,
dan moeten wij elkaar wel eens tegen gekomen zijn. Waar staat jou Fjord dan?
Mirjam
. Ook de paps van Nisko. Wist heel niet dat íe bij Jacob aan huis stond. Moet ik anders ook maar eens langs hobbelen. Ik wist trouwens niet dat je ook een eigen Fjordje had. Je neem ben ik ff kwijt, maar jij hebt toen toch ook wel eens op Nijend gereden met een Fjordje waarmee je de zadelproef gedaan hebt? Door de Koelanden en langs de spoordijk rijd ik echt heel vaak. Daar staan altijd wel een aantal Fjordjes, maar dacht altijd dat die van Geerlings waren.
. Rijd jij ook veel buiten?
. Met Nisko gaat het wel goed, ze is mooi in conditie en erg enthousiast met buiten rijden. Ik ben inderdaad bij Woza wezen kijken, maar die is het uiteindelijk niet geworden.