Ik heb mijn beslissing gemaakt en Ryan is vanaf volgende week niet meer van mij.
Het ging niet echt over het wel of niet kunnen houden van een hengst, het heeft alleen maar een beetje meegeholpen om de beslissing te maken.
Helaas heb ik op dit moment ook geen tijd voor een paard, ruin of hengst.
Het is gewoon zo dat ik het zo druk heb met alles en er voorlopig ook geen rek meer in zit.
Ik denk dat het de aankomende tijd niet echt rustiger gaat worden, maar eerder nog drukker.
Ik heb er wel goed over nagedacht om hem toch niet te houden en hem gewoon te laten staan, hij wordt inderdaad gewoon goed verzorgt, maar als ik eerlijk ben vind ik dat een eigenaar er meer dan 2 keer in de week moet kunnen zijn voor zijn paard.
Anders denk ik dat je niet aan een paard moet beginnen (nee ik wil niemand voor de kop slaan
).
Het is ook niet zo dat de drukte maar tijdelijk is, anders had ik mischien wel iets anders gekozen.
Het is wel erg moeilijk, want Ryan is tenslotte mijn trots, het heeft, en zal me vast nog meer, traantjes gaan kosten.
Gelukkig kan ik naar hem gaan kijken wanneer ik maar wil, alleen is de verplichting weg, dat geeft me toch wel wat rust.
Iedereen bedankt voor de reactie's het heeft me geholpen om de juiste beslissing te maken.
Vanaf volgend week is Ryan dus van Tinkerstal vd Gorterstraat.