Trainingsschema

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kathyY

Re: Trainingsschema

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 23:29

Alle dagen iets doen ook al is het maar longeren Lachen .
1X privéles en de rest van de week gaan we ook wel eens de bossen door of springen. Lachen 1X in de 2 weken staat hij een heel weekend stil omdat ik dan niet kan rijden. Lachen

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 15:41

Eigenlijk met dit slechte weer elke dag binnen dressuren...maar ik wil wat variatie erin houden, daarom doe ik ook af en toe wat vrijheidsdressuur, of gooi ik haar los met haar haflinger maatje Lachen . Ook longeer ik haar ongeveer 1 x per week

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 23:47

Maandag ; 1 uur springles
Dindag ; 1 uur viertal
Woensdag ; Rijden (of een keer spelen, wassen, losgooien, longeren dat soort dingen)
Donderdag ; Half uur dressuurles
Vrijdag ; Rijden of vrij
Zaterdag ; Rijden (of anders als het te laat is, of als we minder tijd hebben wat poetsen en even los/longeren)
Zondag ; Rijden ; een keer springen, een keer buitenrijden, een keer wat anders leuks verzinnen.

In de zomer heeft hij vaker een dagje vrij of rijden we niet elke dag. Maar vandaag dat het zo koud was merkte ik echt weer dat hij zo enorm veel energie heeft en dat we toch wel weer elke dag moeten gaan rijden, of iig bewegen (longeren, los). Hij komt elke dag op de wei, maar als je met die kou een dagje overslaat is de volgende dag er echt niks mee te beginnen, net een bom Knipoog