LiSSy schreef:alleen hoogte bij de veulens nog niet, die zijn immers nog niet uitgegroeid![]()
Da's logisch

Ik heb fokfamilie nummer toegevoegd en enkele nieuwe paarden en het e.e.a. samengevoegd. Er bleek nl. een aantal merries dubbel in te staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LiSSy schreef:alleen hoogte bij de veulens nog niet, die zijn immers nog niet uitgegroeid![]()

Het gemiddelde ligt vaak rond de 1.65.
LiSSy schreef:slechte punten:
- wat vlakke rug en kont
- iets te lang
- iets stuwend achterbeen
- verder vind ik dat ze iets grof beenwerk heeft en dat mag dus wel ietsje fijner...
haar afstamming is Parcival X Goudsmit
een dressuurhengst vinden we zelf niet echt een optie, heb me laten vertellen dat veel voorbeengebruik + veel voorbeengebruik een veulen geeft wat bijna opstijgt
ART_UMA schreef:Montecristo heeft slecht sperma en dekt zowat niet. Van de jonge hengsten kun je nog denken aan Upper-Class = Polansky x Doruto als je merrie geen vlak voorbeen heeft.
ART_UMA schreef:Montecristo heeft slecht sperma en dekt zowat niet. Van de jonge hengsten kun je nog denken aan Upper-Class = Polansky x Doruto als je merrie geen vlak voorbeen heeft.