Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ik vond de mijn al heeeeel klein, maar er zijn er dus wel meer die klein blijven.
, Jou paardje is pas 14 maanden, kan nog alle kanten op. Tegen mij zeiden ze dat ze minimaal 1.45 zou worden, ben opgelicht haha
. sabby schreef:thanx alemaal!
wat me trouwens ook opvalt is dat de meeste van jullie hafjes helemaal niet zo groot zijn, ik vond de mijn al heeeeel klein, maar er zijn er dus wel meer die klein blijven.
Ik kwam de laatste tijd alleen maar hele grote tegen, vandaar dat ik de mijne zo'n kabouter vind haha
..het duurde ook zooo lang voor ze ging groeien; ik zag mezelf al shetland-dekens aanschaffen voor mn haf
Tja het is klein, maar hou moed dat ze straks nog een uitschieter krijgt
dan ben ik heel erg benieuwd waar ik misschien op moet rekenen
nnniekje schreef:die van mij heeft 195 is ook wel 1.52
dus zou zeer zeker wachyten met het kopen hoor.. tegen de tijd dat ze ze nodig heeft loop je vast wel weer tegen een actie...
Ik heb haar wel eens nagemeten en kwam toen op 1,33m.
..
) dus ik kan er haast nu al op nu ze maatje A-pony heeft.
(wat grootte betreft heb je waarschijnlijk wel gewoon 'full' spullen? of zit je bij de 'cob-maat zoals ik nu voor t halster)
(ja das eigenlijk ook wel zo met elk ras natuurlijk
)
Tienn schreef:Mijn haf heeft 185 en dat komt voornamelijk door de breedte van haar schouders/hals, aangezien de 175 niet dicht kan
meen je dat? Mijn haf is 1.42 en niet supermodern ofzo. 175 op zijn kleinst is bij haar nog veel te ruim bij de schouders! Zakt altijd over de boeg heen. Helaas komt 175 ook maar tot halverwege haar kruis en is dus EN tegroot bij de schouders EN te kort over de rug. Heb dus altijd 185 met halve hals. Dat blijft tenminsten zitten.