Uniform

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Re: Uniform

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 22:26

dat is leuk om te weten, misschien vinden ze het ook wel weer eens leuk wat van utopia te horen. ik ben zelf ook meerdere keren mee geweest naar utoop kijken toen ze nog daar stond Lachen vandaag foto's gemaakt van de merrie in de les.. even kijken wat er van is geworden en zal met miek even samen wat uitzoeken om je te laten zien!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-07 22:27

hoe heet je dan als ik vragen mag misschien heb ik je toen nog wel gezien!

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-07 21:52

Ik heet Marjon.
Maar ik denk niet dat jullie me toen gesproken hebben (misschien wel gezien). Kan me dat niet herrinneren. En ik was wel dagelijks op STV, maar niet de hele dag. Het was gewoon hobby voor me.

digo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 12:00

Ik heb een zoon uit Gunia. een Sir Sinclair

ainty

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-07 14:50

[quote="EmEm"]Oh, wat leuk dat je Gunia hebt! Een halfzus van mijn paard Doria dus (zelfde moeder).
Hoe gaat het met haar? Is ze drachtig? (of heeft ze inmiddels al een veulen?). Heb je nog nakomelingen van haar gehouden?
Ik vond Gunia altijd een geweldige fokmerrie. Volgens mij kan alles uit die merrie lopen!

Ik heb haar gekocht in 2002 toen drachtig van Sir Sinclair, het jaar erop had ik een hengst van Turbo Magic, daarna een merrie van Turbo Magic afgelopen jaar een Merrie van Sir Sinclair die naar de veulenveiling van Borculo zou gaan, maar door een kleinigheidje daar neit terecht gekomen, ik heb haar nu in de koppel lopen tot ze 3 jaar is.
Afgelopen jaar jammer genoeg geen veulen gehad, nu bezig om haar drachtig te krijgen van Citango.

Wij hebben een paar dagen op haar gereden, maar idd ze bokte nogal in het begin, ging trouwens later best wel goed, maar toch beslist om haar als fokmerrie te blijven gebruiken.

gr

Jodemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 22:53

Even een updateje op dit topic. Uniform leeft nog steeds en maakt het heel goed. Hij dekt zelfs nog steeds en staat tegenwoordig op de Waola Hoeve in Elp; www.waolahoeve.com.

ainty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:32

nu kan ik eindelijk foto's plaatsen,
hier dan een foto van Gunia als 21 jarige, ze is nu drachtig
van de hengst Zucherro, heb haar 3 jaar niet drachtig kunnen krijgen,
maar de aanhouder wint en eindelijk gelukt.
deze foto is van 2 weken geleden.
Afbeelding

gr agnes

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 15:11

Slotje. Topic is meer dan 2 jaar oud.