welke type paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Avonturier

Re: welke type paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:55

een haf Haha! die vind ik zo gaaf of een connemara die zijn ook cool Cool

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:58

voor mij een paard waarmee je alles kan, buitenrijden, dressuur enz maar wel met een beetje pit Lachen
ik heb een xtje op een arabier gereden maar dat is toch echt iets te veel pit voor mij, ik vind ze dr trouwens wel super uitzien Haha!

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 18:59

fjorden, dat vind ik echt de beste paarden, niet alleen voor buiten maar ook voor dressuur hoor en een beetje springen, ze zijn gewoon heel veelzijdig

en gelukkig heb ik er ook een Haha!

babychicah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:02

Het enige wat ik wil is een betrouwpaard paard!
Heb nu een welsh pony en vind hem helemaal geweldig! Alleen word er een beetje groot voor(ziet er op wedstrijden niet zo mooi uit) Clown

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 19:04

ahah Haha! bij mijn stal is er helaas geen fjorden, maar er waren wel vorig jaar bij pensioenpaarden 2 fjorden, eentje daarvan was een jonge, echt zo snoepie Haha! elke keer als ik langs hem loopt moet ik hem wel even kroelen Haha!

maar idd, Arabiers vind ik beetje te nerveus maar ze hebben idd ook veel pit, niet dat ik een keer op arabier heb gezeten! Tong uitsteken maar zou wel een keer willen proberen. maar kopen ho nee.. zou liever van dat ronde of brede pony's/paarden willen Vork *vorig jaar zomer heb ik een keer lange buitenrit gereden op een haf, en die was voor ik kwam, zo breed, maar toen ik op hem reed, was hij lekker tonnetje rond Vork dus hele rit makkelijk houvast vinden Ja
@ siria.. wat een bofkont ben je echT!! ik wil al zo lang een fjord als ik me herinner *mijn moeder zei dat Vork *

Moon__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-06 19:06

@ babychica; bij mij op stal, staat er ook een welsh, die doet zich oud voor hij is nu pas 23 Clown dus hele tijd zo langzaam mogelijk sjokken etc, wil niet draven Haha! *logisch, het is een beginnerspony en veel beginners durven een pony/paard nog niet echt aan pakken Knipoog dat merkt ik uit van lessen die ik zie Knipoog *

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 19:15

-> RPA

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 16:31

tja friesjes en schwarzwalders Tong uitsteken
ik heb het geluk dat ik de kans heb om op beide rassen te mogen rijden..