Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PeeWij schreef:Ik weet niet of jullie lid zijn van het WPCV? We hebben wel eens discussie avonden over bepaalde onderwerpen binnen de fokkerij. Ik kan altijd voorstellen om over dit onderwerp een avond te organiseren. Je moet er dan wel aan denken dat het WPCV de engelse regels nastreeft en dat er op dit soort avonden meestal gerenomeerde fokkers uit Engeland zijn die hun visie geven. De avond is dan wel volledig in het Engels.

Ik denk namelijk dat hier best wel wat animo voor is!

Ben heel benieuwd of dat ook daadwerkelijk geplaatst wordt en wat de reacties daarop zijn!
kylenniekje schreef:Helemaal mee eens, en dan stond er een paar maanden geleden in de paardenkrant nog een artikel over een "succesvolle" fokker van de atjes met als geheim: het op stal houden en goed voeren. Belachelijk! Zo iemand zou eens een paar keer goed achteraan geplaatst worden. in mijn ogen is het dierenmishandeling!!!
stalshamrock schreef:dat stukje was denk ik over onze stal en dat wat erin stond is niks van waar. ze staan gewoon Lekker buiten overdag en krijgen heeeeel weinig eten. (alleen gras en handje brok)
dus geloof niet alles wat er in de paardenkrant staat geschreven.
youngster schreef:stalshamrock schreef:dat stukje was denk ik over onze stal en dat wat erin stond is niks van waar. ze staan gewoon Lekker buiten overdag en krijgen heeeeel weinig eten. (alleen gras en handje brok)
dus geloof niet alles wat er in de paardenkrant staat geschreven.
Ik had om rectificatie gevraagd als dat idd zo is. Ze schrijven dus leugens beweer jij hier! Dat zou ik dus niet pikken.
PeeWij schreef:Ik moet stalshamrock wel gelijk geven. Ben verschillende keren daar geweest, kom er ook regelmatig langs. Staan altijd wel pony's in het land. Maar als H dit niet gezegd heeft zou ik ook rectificatie aanvragen. Wordt veel over gesproken en niet alleen op Bokt
Daarnaast vind ik dat niemand hier zich hoeft te verantwoorden over de manier waarop je pony's houdt. Heb je een mening leg deze dan wel hier neer. Mochten jullie twijfelen aan de beweringen van stalshamrock, ik weet zeker dat jullie altijd welkom zijn bij hun op stal. Tevens kan je daar ook nog wel een en ander leren.