nakomelingen nimmerdor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tjaan_

Re: nakomelingen nimmerdor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:42

ik heb een klienzoon van nimmerdor Bloos

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:19

Ik heb een Wellinton (v. Nimmerdor) x Zuidhorn. qua karakter typisch nimmerndor. Heb helaas nog geen foto's van haar in mijn profiel.

Ze Moet even weten wie de baas is, kan erg beledigd zijn. maar gaat wel voor je door het vuur!!

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:33

ik heb een zoon van Nimmerdor gehad Knipoog
precies 4 weken Clown

ik heb hem overhaast gekocht,dat vrouwtje was ziekelijk en moest ook nog wegens problemen van de stal weg.
ik was verliefd Cool hij was 1,63cm lichtbruin met lange dikke zwarte manen ,voorpluk en bruine benen.
een heel mooi compact gespierd paard
hij moest verkeersmak zijn,dus niet Boos! ik stond op een stal die aan een hele drukke weg lag en ben daar toen op hol van een kleine vrachtwagen in de nieuwe tuin van de overburen terecht gekomen
het weekend erop kwam mijn vriendin met haar paard en we gingen samen op pad Knipoog
in verte kwam er een vrachtwagen aan en gelukkig had mijn vriendin met een bitstuk mijn paard vast en we gingen bijna allemaal van de dijk Boos!
het is nu alweer zo`n 5 jr geleden maar mijn vriendin heeft nog steeds schouder klachten
[gelukkig heeft ze vast gehouden anders had ik hier waarschijnlijk niet meer gezeten]
en ook op het erf erg dwars veel steigeren
de KLIK was er niet helaas,ik heb hem toen te koop gezet en hij was binnen 1 week verkocht,het hele verhaal erbij verteld en deze Man die hem nu heeft is hem goed de baas
hij heeft bij hem ook de nodige capriolen uitgehaalt maar hij heeft overwicht Haha!

waarom hij zo was weet ik niet ,maar er is mij verteld dat Nimmerdoortjes vaker dwars zijn.

hij [ Henriot] was een geweldig mooi paard om te zien Pling maar door de oude vrouw waarschijnlijk erg verziekt,ik was mijn leven niet zeker op hem.

miekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 14:04

Ik Heb een klein dochter van nimmerdor. .Knipoog

Adjong1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 07:57

SurferGirl schreef:
ik heb een KWPN E-pony en dat is een kleindochter van Nimmerdor. heeft iemand ook een nakomling van hem, of foto's van hemzelf??? ik weet niet eens hoe hij eruit ziet... :o

hooi hooi heb jij mischien een foto van je kwpn e pony?