nakomeling Democraat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kYr

Re: nakomeling Democraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 23:04

ik heb ook een merrie van democraat! ze heeft een lief karakter hebben jullie nakomelingen van democraat dat ook??

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:00

Onze Democraat-hengst loopt a.s. zondag op 6-jarige leeftijd voor het eerst in de ZZL, lijkt mij niet gek voor het domme bloed wat hij voert.

Met onze Krack C-merrie begint het nu te korte eind januari verwachten we uit haar een ontzettend dom veulen en ja natuurlijk van Democraat, we zullen maar niet teveel verwachten en gewoon blij zijn als het adem haalt.

Het zou natuurlijk een beetje dom zijn van ons als we weer terugdekken met Democraat maar ja als Willem Alexander een beetje dom mag doen dan mogen wij dat ook.

kYr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 23:39

ben ik het helemaal mee eens

RodaniaJaman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 22:43

Democraat is al lekker van zn oude dag aant genieten, wordt lekker vertroetled door iedereen die langs komt. Hij heeft nog meer dan pit genoeg. Over het algemeen vind ik de nakomelingen erg lekker lopen en er goed uit zien. Vandaag Democraat x Ferro na de hengstenkeuring gehad, liep echt goed en lekker en mag dus na den bosch toe geweldig!

sandrien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-06 18:02

Mijn 4 en een half jarige democraat is het makkelijkste paard wat ik ooit heb gezien!! Zo koel in zijn koppie en zo goed al het werk oppakken. Als alle Democraten zo zouden zijn raad ik het iedereen aan! Alleen een nadeel..................hij wordt erg wit!!!

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 00:40

sandrien schreef:
Mijn 4 en een half jarige democraat is het makkelijkste paard wat ik ooit heb gezien!! Zo koel in zijn koppie en zo goed al het werk oppakken. Als alle Democraten zo zouden zijn raad ik het iedereen aan! Alleen een nadeel..................hij wordt erg wit!!!

Ja onze Democraat is ook al bijna wit en dat terwijl hij pas 6 jaar is.

Pluspuntje is dat hij zo ontzettend goed in het werk staat en dus alles pakt.
Gisteren is hij voor de eerste keer ZZL gestart als 6-jarige hengst en al ruim een jaar niet van huis geweest en ja wat doet hij, hij wordt gewoon simpel in de eerste proef gedeeld eerste met 63.57%, dat zijn echte paarden en dus wel van Democraat, de 2e proef concentratieverlies en dus geen winst maar ja dat vergeven we hem en wel gezien de leeftijd en ervaring.

We zullen in januari/februari weer een jonge Democraat geboren zien worden en wel uit onze Krack C-merrie en onze hoop is natuurlijk op een zelfde soort paard.

Duim mee rond die tijd want zo´n veulen ja heel graag en dan wordt ze ook weer terug gedekt met Democraat, dat veulen is dan ook niet te koop mits een merrie.

kYr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 17:10

die van mij is nog niet wit en ze is 7 bijna 8 en ook heel makelijk met rijden en helemaal niet lomp op dom.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-06 20:17

kYr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-06 22:56

wat een mooierd! hier zijn wat foto´s van mijn nakomeling van democraat, ze is ook bijna 8 maar nog niet wit...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 02:20

Ik heb vanavond mijn Krackertje bekeken en besolten dat ze niet meer getraind wordt, ze schommelt al aardig van die jonge Democraat, ik had onze ruiter aan de lijn terwijl ik met haar bezig was en ja die is niet allergisch van een Democraat die wat in de weg zit bij moeder.

Het wordt spannend de komende 6 weken.

TCRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 23:05

Ik heb zelf een Democraat x Wolfgang en die is absoluut NIET dom..
Supereerlijk dier, kan wel behoorlijk klieren af en toe en straft fouten af,
maar niet gemeen.
Een merrie met handleiding.
Superprettig in de omgang, wel een echte merrie dus andere paarden stelt ze niet altijd op prijs.
Maar over 't algemeen superleuk paardje, kan leuk lopen, en kan ook hard werken.
Niks mis met nakomelingen van Democraat dus!

cara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 02:06

Geweldige hengst hoor,die Democraat!!

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 07:26

Oud topic, zie huidig topic-- nakomelingen democraat.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 08:38

Slotje. Topic is al 2 jaar oud.