Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En die fout maken een HELEBOEL mensen. (dat blijkt maar weer uit die 2 welt hit's die >€25.000 kosten)
)
Ketaki schreef:heeft iemand dan een plaatje van welt hit zelf??
trouwens ik zie 2 erbij staan maar zijn er dan ook 2 welt hitten
DresslOver schreef:zéker..!! vond hem toch op de hengstenshow van de havikerwaard de beste van de bups.. hoewel willem jan piggen ze wel stuk voor stuk iets of wat onregelmatig heeft.. maargoed.. ik ben dan misschien ook niet helemaal meer objectief
maar welt hit is gewoon een mooie hengst, en.. traag achterbeen of niet, hij heeft zichzelf wel bewezen in de sport en er zijn toch veel welt hit's die het ook héél leuk doen in de sport. dus wat dat betreft zit het wel goed. maar hij is inderdaad wel wat trager achter. 
ze was echt beledigt en wilde ook echt even helemaal niks met me te maken hebben
maar daarna is het weer goed en dan zijn we weer vriendjes
die van mij is ook een springwonder!!
nee, das een geintje, heb een tijdje geleden voor het eerst een hindernisje op gezet, eerst een paar balkjes gedraaft (doodeng die dingen, daarna suuuper leuk
STIEKUM, want dat geven we vooral niet toe aan menslief ) daarna een heeeele hoge hindernis van maarliefst 10 hele centimeters!
naja, dat was ook wel even eng maar dat vond ze wel hartstikke leuk, ze had er echt lol in, maar hoger zijn we niet gegaan, want ik had van te voren al les gehad, dus was maar even om te proberen en om het af te sluiten.
Bovendien als ze beslist dat ze iets niet wil dan valt het niet mee om haar daarna toe te krijgen.
Stephanie100 schreef:Alleen heeft deze merrie een vrij naar karakter maar dat ligt niet aan de opvoeding.
uiteindelijk zijn het wel de minder makkelijke/moeilijke karakters die het ver schoppen in de sport (vaak, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd) 
DresslOver schreef:naja, zoals al eerder is gezegt, de welt hit's zijn niet de makkelijkste in de omgang, de karakters.. tja daar moet je mee om kunnen gaan.. uiteindelijk zijn het toch wel vaak de paarden die voor je gaan.. en ze hebben wel de juiste instelling om het uiteindelijk te maken, en niet iedereen kan er mee omgaan.. maar ik hou wel van die karaktersuiteindelijk zijn het wel de minder makkelijke/moeilijke karakters die het ver schoppen in de sport (vaak, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd)
DresslOver schreef:uiteindelijk zijn het wel de minder makkelijke/moeilijke karakters die het ver schoppen in de sport (vaak, uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd)
Daar heeft mijn Kennedy merrie al te veel van, maar ik ben toch nieuwsgierig