Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RoxyVip schreef:Ik heb ook een hafje van Wempire en die kleppert dus ook met haar lip!!! Ze doet het eigenlijk alleen als ze een hoofdstel in heeft en ontspannen aan het rijden is. Bijvoorbeeld met wedstrijden doet ze het niet en tijdens mijn training soms. Ik ben er ondertussen na 2 jaar wel aan gewend geraakt, maar ik weet dus ook niet hoe het komt en hoe we ervan af komen.
Ik rij trouwens met een dubbel gebroken bitje met een bol tussenstukje. Misschien kan dit er ook mee te maken hebben?!
Maartje1990 schreef:neej vader= wempire en moeder: debbie van malborgh
en ik heb geen idee of die dat deden en geen idee of die nog leven. ik zie wel in haar stamboo m: sindy (ster) hf.k2311 maar dat is die zeker niet?

_Diesel schreef:Ik rijd de haflinger van Roxyvip; hier een filmpje van haar geklepper, weet gelijk iedereen wat het is
http://www.zippyvideos.com/1469598566029686/movie/
Ik denk trouwens niet dat het erg is hoor, en waarom zou het haar 2 jaar van haar leven kosten? Kan daar niks zinnigs op bedenken, was denk gewoon een grapje.
Ohja; Roxy had op het filmpje last van cameravrees; ze stond me heel achterdochtig aan te kijken en zo, haha! Stopte ze steeds met klepperen, gek peert.