Dan zal t met t karakter dus wel goed zitten. Maar dat met die ogen.... is dat een genetische afwijking ofzo???
Valentino
Geplaatst: 29-07-02 10:17
Hoi Ik ken 2 Krack c nakoemlingen, mijn instructrice heeft een 4 jarige ruin van Krack C, een zeer lief paard in de omgang maar wel een brutaaltje, onder het rijden toont hij zeer mooi (vinden wij) en lijkt hij ook wel op Krack C, hij kan brutaal zijn onder het rijden maar 1x op zijn kop geven en het is een 'hondje', mijn instructrice krijgt les van Anouk Hanson, anouk rijd een 5 jarige merrie van Krack C die nu al M2 loopt, een geweldig mooi paard met gangen om van te kwijlen!!! echt een geweldig beest, over haar karakter weet ik alleen niet zo heel veel maar het schijnt een vreselijk leuk beestje te zijn die alleen wel heet is op hulpen.
Shazney
Geplaatst: 03-08-02 21:54
Wow, ik ken 2 Kracks en dat waren nou niet bepaald mijn vriendjes... Ze waren beide hengst en, zullen we maar zeggen, niet zo heel lief op stal. Maar dat is op een handelsstal, daar weet je nooit wat ermee is gebeurd voordat je ze daar op stal hebt. Ze konden wel beide super lopen!!!
Anoukie
Geplaatst: 13-08-02 19:31
Jakkes wat een luguber "verhaal" van Krack zijn ogen,.... Het zal je maar gebeuren, duizenden guldens erin gestoken en dan een veulen krijgen met een oog of zonder ogen,...
Brrrrrr,..... Ik hoop dat het een "broodje-aap" verhaal is (no offence).....
Valentino
Geplaatst: 15-08-02 19:15
Ik ken/kon een ook een krack met vreselijk slechte gewrichten