Essx schreef:Rondom de ogen en neus haartjes wegscheren en vasaline errop smeren en klaar is kees
Ik neem aan dat je de tastharen niet bedoeld
, want die mag je NOOIT wegscheren!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Essx schreef:Rondom de ogen en neus haartjes wegscheren en vasaline errop smeren en klaar is kees
, want die mag je NOOIT wegscheren!! 
wereldhummel schreef:ik vind dat 'opmaken' allemaal heel erg overbodig en ook best zielig

CtjeLief schreef:en er is inderdaad niks zieligs aan, wat denk je, dat van die keistrakke knotjes bij dressuurpaarden zo heerlijk zitten?? dan liever wat make-up lijkt me! haha
wereldhummel schreef:ik vind dat 'opmaken' allemaal heel erg overbodig en ook best zielig,,
en ook heel onnatuurlijk,,
als je echt een mooi paard hebt is die van zichzelf al mooi,, en heeft die niet die 'opmaak' pruttel nodig,,
missfcdb schreef:hey wa dachte van mayonaise gewoon paar dagen voor de show op smeren en dan gewoon late staan en net een dag avn te voren afspoelen blijft de vet laag ligen en glimt mooi![]()
missfcdb schreef:hey wa dachte van mayonaise gewoon paar dagen voor de show op smeren en dan gewoon late staan en net een dag avn te voren afspoelen blijft de vet laag ligen en glimt mooi![]()
CtjeLief schreef:het is ook niet de bedoeling vet op de vacht te smeren, daar gebruik je een glansspray voor.. 'het vet' gebruik je voor de kalere huid rondom de ogen en neus (en puntjes van de oren)
missfcdb schreef:hoi ik bedoel het niet slecht maar ik had dat ook maar gehoord dat der mensen zij die het deden om een arabier te laten glimmen
ik ben helemaal niet bekend in het opmaken van een paard ik wil wel een keer naar een show kijken lijkt me wel leuk maar nogmaals ik bedoelde het niet slecht
, ik zou zeggen kom een keer een show/keuring bezoeken dit jaar (bij de stallen kun je gerust even een kijkje nemen hoe ze de paarden nu opmaken)
sherif schreef:missfcdb schreef:hoi ik bedoel het niet slecht maar ik had dat ook maar gehoord dat der mensen zij die het deden om een arabier te laten glimmen
ik ben helemaal niet bekend in het opmaken van een paard ik wil wel een keer naar een show kijken lijkt me wel leuk maar nogmaals ik bedoelde het niet slecht
maakt niet uit meid, ik zou zeggen kom een keer een show/keuring bezoeken dit jaar (bij de stallen kun je gerust even een kijkje nemen hoe ze de paarden nu opmaken)
sherif schreef:Essx schreef:Rondom de ogen en neus haartjes wegscheren en vasaline errop smeren en klaar is kees
Ik neem aan dat je de tastharen niet bedoeld, want die mag je NOOIT wegscheren!!
Citaat:ik weet niet of het al genoemd is maar talkpoeder over de witte voetjes en andere haren na het wassen helpt ook goed voor de show weer even doen en ze zijn spierwit
die zien we ook graag bij onze geliefde schimmeldieren hihi
messchien dat ik dan een beetje vrolijker wordt groetjes veel plezier iedereen vandaag