Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Swintha_13 schreef:sorry maar moet er even op reageren. een paard is geen stuk speelgoed die je even aanschaft omdat het je misschien wel leuk lijkt.. maar zoals al vaker is gevraagd wie zijn de ouders? en verder info?
avanti4ever schreef:iow zo tja maar je kan toch niet zeggen och ik koop maar een fjord? als je ze niks aan vindt? fjord is een apart ras waar je wel n beetje in moet verdiepen niet rot bedoeld ofzo hoor:) maare je welsh is oook pas verkocht zag ik wil je van t geld wat je van beide heb een luxere sportpony kopen? en hoe oud ben je>?
edit typfoutje
avanti4ever schreef:Swintha_13 schreef:sorry maar moet er even op reageren. een paard is geen stuk speelgoed die je even aanschaft omdat het je misschien wel leuk lijkt.. maar zoals al vaker is gevraagd wie zijn de ouders? en verder info?
ik denk dat meerdere dit met jou denken;)
tikkie schreef:lekkere domme actie vind je niet:P maarjah.. je beantwoord de vragen niet hoe wou je dan antwoord krijgen op je topic?
,, want van fjorden heb ik niet zoveel verstand
.. ik heb der vorig jaar gekocht voor 1750 euro
, het enige wat der is vernaderd is dat ze meer is bereden en dus is getraint
! 
tikkie schreef:wat een lelijke foto de eerste! sorry maar zo zet je een paard toch niet op internet? lijkt wel alsof je hem helemaal in de krul getrokken hebt! verder vertel je ons heel weinig! wat doet ze waardoor ze niet de allermakkelijkste is? wat zijn die goede papieren dan? en waarom zou een ruiter zonder wedstrijd ervaring er niet mee op wedstrijden kunnen gaan rijden?
kir_igor schreef:[weetje ik d8 ik vind fjorden wel leuk vind ze ook wel ook lief enzoo maar ik ben toch liever echt met de sport beziog danzoek ik liever iemand die wel lol met een fjord heeft

kir_igor schreef:tikkie schreef:lekkere domme actie vind je niet:P maarjah.. je beantwoord de vragen niet hoe wou je dan antwoord krijgen op je topic?
wrom zou ik ze in hemels naam beantwoorden als dit niet eens mijn vraag is??
ik vraag wat mijn fjord waard is en niet om jullie gezeur dat ik zoo dom ben geweest want dat weet ik immers wel als ik het van 1 iemand hoor
Medousa schreef:Dames, kunnen we het hier een beetje vriendelijk houden?
De vraag van de TS was wat haar fjord nog waard is, dus vecht die discussie maar verder uit via pb en blijf hier ontopic