Veel succes samen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. NaVy! schreef:De Fasna is idd niet doorgegaan voor ons. Mijn opa werd die ochtend met spoed geopereerd en is later overleden. Achteraf blij dat ik niet gestart ben en de laatste dagen met hem heb door kunnen brengen, maar op het moment was het heel zuur. Het zou onze eerste 160er worden en we waren er echt klaar voor. Maar, misschien met Sam..
Met Navy gaat het goed. Ze staat in de wei te genieten van haar rust en mist het trainen soms wel. Ze is heel aanhankelijk geworden de afgelopen maanden, een echte knuffel. Ze zal nooit meer terugkomen op haar oude niveau, dat is heel pijnlijk, ze is pas 10 en had nog zoveel in haar mars, maar goed, accepteren doen we het maar. Ik hoop voorlopig dat er nog wat buitenritjes inzitten voor ons. Maar eerst een jaartje bijkomen!
Tjee dat is indd niet zo fijn om te horen allemaal. Maarja, de ene dag is de andere niet. Misschien kom je nog een x een leuk beesje tegen. Succes he!