Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar hij wordt verzorgd, gereden en staat nog lekker 24/7 op de wei, dus hij komt niks tekort.
. Ik heb nu bijna twee weken niet kunnen rijden ivm gescheurde enkelband (één keer even geprobeerd maar was geen groot succes...auw!), maar Anouk vermaakt zich prima en nu kan ik lekker extra tuttelen met haar en lekker los door de bak laten scheuren (wat ze graag doet). Ze staat 24/7 in de wei dus beweging krijgt ze wel. Er zijn ook nog een aantal meiden op stal die haar willen rijden, dus dat gaat helemaal goed komen.
Biancaa schreef:helemaal mee eens hoor Leonoor, als hij maar onderhouden wordt. hij staat op de wei, dus zijn beweging krijgt hij wel. Ik heb ook dagen dat ik het niet kan opbrengen om te gaan. toen lizzy werd ingereden ben ik ook een aantal niet geweest. Tja soms red ik het gewoon niet met die vermoeidheid, ik voel me dan dus niet schuldig. Ze staan er goed bij, al worden ze niet door anderen gereden. Ik wil niet dat iemand op Lizzy rijdt, met wat ze heeft meegemaakt.

(ben een van de geluksvogels die de paardjes aan huis heeft
). Toen ik nog op de pensionstal stond ging ik 7 dagen per week 1-2x per dag.....dat ik een dag miste was zelden. Als ik echt ziek was ofzo op op vakantie was, maar verders trouw iedere dag. 
Ook als hij dag en nacht op de wei staat.