Vos kleur dus.... Wie heeft er een idee wat voor kleur op lizzy leuk zou staan (tja foto's in mn profiel utieraard) Ik vind het dus erg moeilijk... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vos kleur dus.... Wie heeft er een idee wat voor kleur op lizzy leuk zou staan (tja foto's in mn profiel utieraard) Ik vind het dus erg moeilijk...
Biancaa schreef:heeft niemand een leuke foto voor op een schimmelVos kleur dus....
karuna schreef:Ik heb geen dekjes foto's maar heb voor Connor knalgeel, roze, licht en middenblauw, bordeaux, en groen. En hopelijk volgend jaar in Frankrijk een knaloranje dekje kunnen kopen. Ook ben ik nog op zoek naar een fluorgroen maar dat is helemaal zowat onmogelijk.
Maar hij is dan ook overwegend wit met maar een paar zwarte vlekken. Knalkleuren staan hem net beste en wit/champagne of grijs staan hem totaal niet.

Ingridje16 schreef:Hier nog een leger groen: *foto's*

), kun je precies zien wat wel of niet staat bij een bonte
Ik hou helemaal niet van groen, maar die olijfgroene vond ik wel erg chique staan. Ik denk dat ik bij Lizzy ook in bruin, bordeaux, oranje of groen moet zoeken. Ik heb de Barefoot Caramello besteld, dus ik denk dat het daar ook het mooiste bij staat (het is trouwens voor over de grandeurpad heen, die heb ik uiteraard ook besteld) 

flettie schreef:ennuhm..... heb ik nou werkelijk waar maar 5 dekjes waarvan 1 nog te klein is ook?
Dat vind ik knap van mezelf
Ow nee, wacht mijn zus heeft ook nog een lichtgrijs dekje voor Fayette
In totaal 6 dekjes... ja, dat zou heel goed kunnen
Alles in 3 jr gekocht
en ik heb me nog ingehouden

Heb eergisteren toevallig nog een nieuwe gekocht, de rose Anky pad, en hij is superleuk 
blauw/wit/oranje gestreept)
onkergroen dekje
grid schreef:flettie schreef:ennuhm..... heb ik nou werkelijk waar maar 5 dekjes waarvan 1 nog te klein is ook?
Dat vind ik knap van mezelf
Ow nee, wacht mijn zus heeft ook nog een lichtgrijs dekje voor Fayette
In totaal 6 dekjes... ja, dat zou heel goed kunnen
idd erg knap, lukte mij dat maarAlles in 3 jr gekocht
en ik heb me nog ingehouden
![]()

Gekregen voor zijn 1.5 jarige verjaardag
(hoezo, zwak excuus? Ik liep in die winkel en werd gewoon compleet verliefd op die mini-dekentjes
)