[TI] Nieuwe submod op [TI]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Nieuwe submod op [TI]

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:30

Precies.. En waarop is die vraag naar extra ondersteuning gebaseerd?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 10:56

Het was inderdaad iets netter geweest om eerst de submods Snowdon en Chubby in te lichtten voordat deze mededeling kwam Lachen.

Wij, als moderatorteam, hebben zelf besloten dat TI wat extra ondersteuning kon gebruiken. Het is een druk forum waar toch ook regelmatig het eea speelt aan stevige discussies.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 11:09

Dank voor je uitleg.
Toch grappig hoe 'eigen' zo'n subforum kan voelen, zo 'eigen' zelfs dat buitenstaanders Knipoog eerst uitvoerig gescreend moeten worden Knipoog Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:53

IK ben het er wel mee eens dat er een is bijgekomen, juist omdat er soms stevige discussies zijn die naar mijn mening beter bekeken kunnen worden door iemand die er wat meer buiten staat,
Ik ben er dus echt meeer als blij mee, en voor mij hoeft er niemand gescreend te worden,

een fijne en niet bevooroordeelde kijk op de dingen zo zie ik het.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 12:54

Dobbel, dat was precies ons idee Lachen.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-06 17:39

Zie nergens dat er gescreend hoeft te worden hoor Bloos , was alleen zeer zeer verbaasd van deze aankondiging, zoals meerdere onder ons blijkbaar, wel het puntje bij het juiste paaltje houden, dames Haha! . Dit staat totaal los van het feit dat er een 'buitenstaander' bij is gekomen met blijkbaar stiekum toch een beetje verstopte interesse voor de Tinker al deed dat in den beginne anders overklomen, althans op mij dan Knipoog.

Wellicht een welgemeende tip voor de moderators om dit bij een volgende keer toch iets anders te brengen Knipoog.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:08

dobbel schreef:
IK ben het er wel mee eens dat er een is bijgekomen, juist omdat er soms stevige discussies zijn die naar mijn mening beter bekeken kunnen worden door iemand die er wat meer buiten staat,
Ik ben er dus echt meeer als blij mee, en voor mij hoeft er niemand gescreend te worden,

een fijne en niet bevooroordeelde kijk op de dingen zo zie ik het.

Voel me misschien wat in de verdediging gedrukt, maar vind iemand Leon of mij bevooroordeeld reageren hier?

cheveyo schreef:
Wellicht een welgemeende tip voor de moderators om dit bij een volgende keer toch iets anders te brengen

Heel graag! Er is helemaal geen communicatie tussen moderators en submoderators en dat vind ik erg jammer..

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:27

Wel een klein beetje screening Knipoog

Cheveyo schreef:
Aangezien het hier om een rassenpraattopic gaat, wat is jouw relatie eigenlijk tot Tinkers? Enige affiniteit lijkt me wel op zijn plaats met deze Koe

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:19

Is dat een klein beetje screening of is dat gewoon een vraag? Mocht(en) je/jullie dit al screenen vinden dan zal dat voorlopig nog wel even aanhouden Knipoog. Koetje is overigens even het symbool voor de Tinkertjes.

Het enige punt met bevooroordeeld zijn is misschien een gevormd standpunt bij de eeuwenlange questie NSvT versus ICS....helaas kan ik het niet anders omschrijven..het zijn overigens niet mijn woorden over de bevooroordeling, laat dat duidelijk zijn.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:00

@ Yvonniej: in mijn ogen is dat ook geen screening, maar volgens mij bedoelde je dat ook niet serieus? Knipoog Zo lees ik het als er een knipoog bijstaat in elk geval...

V.w.b. die bevooroordeelde kijk op dingen ben ik ook nog niets tegengekomen. Met de stamboekdiscussies probeer ik, sinds het subforum er is, een neutrale positie in te nemen.

En een submoderator is nog altijd gewoon een gebruiker, die zich gewoon als persoon in discussies kan mengen. Ruzies, ellenlange discussies die uit de hand lopen of te langdradig worden of heftige meningsverschillen zijn niet het gebied van de submoderators, voor alsnog ik weet. Submoderators zijn bij lange na geen moderators, enkel een tussenschakel die het grote geheel wat in de gaten houden en niet beoordelen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:06

Klopt, maar submoderators hebben daarbinnen wel een stevig signalerende rol (temmen).

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:18

Dat TEM'men gebeurt volgens jullie dus niet genoeg door de submoderators bij bepaalde discussies?

Eerlijk gezegd had ik er totaal geen problemen mee toen Yvonniej aangesteld werd, ik stond er alleen even van te kijken. Maar na deze redeneringen gaan mijn wenkbrauwen toch wel ernstiger fronsen...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:29

net als de rest van alle gebruikers Knipoog (temmen)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:33

Ik denk dat je nu iets teveel conclusies en vooronderstellingen aan het trekken bent Snowdon Haha! Haha!

Jij geeft aan dat echt modererend optreden niet past bij een submoderator aangaande felle discussie etc.. Dat klopt, ik maak daar een nuancering bij door aan te geven dat een submoderator daar wel een signalerende rol in heeft.

Dat is alles.

Je hoeft daar niet tussen de regels door te lezen Haha!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:18

Nee chub je hoeft je niet aangevallen te worden, doe je dat wel kan ik daar niets aan doen, het is gewoon hoe ik er over denk,

geen overleg tussen mods en submods, messchien dat dat van 2 kanten op gang gebracht moet worden,

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 18:36

Overigens is van mijn kant af wel communicatie richting de moderators, het zij via PM, hetzij via TEM, hetzij op een andere manier. En over het algemeen krijg ik netjes antwoord. Knipoog

@ Apple: het was ook maar een vraag, omdat ik even niet wist hoe dat op te vatten Knipoog Beter ff checken dan echt conclusie trekken...
Want de signalerende rol leek mij nogal logisch gevolg van het subforum in de gaten houden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 10:16

Ik lees dit nu en ben ook een beetje verbaasd eigenlijk. Ok er wordt soms stevig gediscussiert maar dat gaat tot nu toe dacht ik zonder slachtoffers of bloedspetters. En of dit kleine cluppie nou echt extra ondersteuning nodig heeft? En we hadden Maya dacht ik ook nog hier.

Nou ja zal wel. In ieder geval welkom hier.

het zal allemaal wel.

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 10:41

Ik heb niet echt het gevoel dat ik hier gewenst ben.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:21

meer een stuk onbegrip en verbazing over de 'situatie', Yvonniej, niks persoonlijks meid Ach gut

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:12

Dat er iemand bijkomt kan ik goed begrijpen en Yvonniej is wat mij betreft welkom Knipoog

Zoals Cheveyo al zegt is het de situatie... de manier waarop dit kenbaar werd gemaakt en hoe er met een mening klakkeloos word ingestemd zonder enige argumenten.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:18

Yvonniej, dat is absoluut niet persoonlijk!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:23

Yvonniej ik sluit me hierboven bij aan. Jij kunt er ook niks aan doen.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:48

Is het geen tijd om nu te accepteren dat Yvonniej submod is en lekker door te gaan waar we in andere topics mee bezig waren?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 14:57

doe ik ook hoor. Ik lees net pas dat er een nieuwe submod was en was er gewoon verbaasd over dat het kennelijk nodig was.
Laatst bijgewerkt door karuna op 28-09-06 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 15:01

karuna schreef:
doe ik ook hoor. Ik lees net aps dat er een nieuwe submod was en was er gewoon verbaasd over dat het kennelijk nodig was.

Was ook een algemene opmerking Knipoog