[TI] Wintervacht..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vlover

Re: Wintervacht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:42

Mijn paard is nu inderdaad ook al flink aan het verharen. Je voelt de vacht ook al dikker worden, niet echt handig met dit warme weer!
Ik hoop maar dat het snel weer wat frisser wordt...

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:44

Sox verhaart ook al wat, vooral op d'r kont maar ik merk nog niks van een dikkere vacht. Ze blijft dit jaar ook 24/7 buiten dus ik ga niet met dekens aan de gang tenzij het ijzelt.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 09:22

Ja hier ook een.....Sjim begint er al als een bollletje uit te zien. Ik denk dat ik eind september weer aan de deken ga. Anders heb ik weer een uitvergrote shet en staat hij alleen maar te zweten op stal.

liefling

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:12

de mijne is ook al super aan het haren , als ik dan geborsteld had kon je presies zien waar meneer gestaan had helemaal zon vorm om hem heen met allemaal haar. haha wel grappig gezicht. maar ja ben bang dat we dan een trenge winter gaan krijgen omdat ze al zon wintervacht gaan opzetten ....

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 21:16

Anouk is ook aardig aan het verharen. De grond om haar heen is helemaal wit als ik klaar ben met poetsen. Ze heeft ook al een aardige dikke vacht gekregen, maar als we echt een strenge winter krijgen dan kan ze die vacht goed gebruiken, want Anouk en de andere tinkers bij mij op stal krijgen geen deken op.

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 08:53

Quinc zit ook alweer erg dik in het haar, wat absoluut niet leuk is met deze temperaturen. Hij kan met zn zomervachtje al zo slecht tegen hoge temperaturen... laat staan met deze vacht...

Lydia64

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:21

Ook mijn tinker begint al behoorlijk te verharen...en de wintervacht komt ook al. Hij zweet zich soms een ongeluk,vooral op zijn hals,ondanks zijn vlechten. Tijd voor minder hoge tempraturen!
Stees,heb gisteren jou Quincy nog lekker geaaid,was even met nouk mee,hij is echt mooi geworden!
Ga je met hem nog naar een keuring?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:07

Bonita is dit jaar niet goed in haar zomervacht gekomen en heeft de hele zomer met een best wel dikke vacht gelopen. Zij verhaart nu nog niet.

Katootje die strak in haar velletje zat, verliest wel enorme plukken haar op het moment!

Pietnhoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 09:12

Erg he, dat zweten... en het zou vandaag al minder worden... nou hier nog 26 graden... Boos! Lyd, danku! ik pm je ff!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 10:25

Ja Spet haart al flink uit en krijgt zijn teddyvachtje al een beetje. De andere tinkers op stal ook al trouwens. Ze staan nog dag en nacht buiten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 12:00

Ik zag van de week dat Amy gewoon stond te zweten op de wei.
Het is wel lekker hoor dat warme weer, maar waarom nou weer zo laat in het jaar..

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 12:44

De kleintjes hebben al een aardig winterkleedje en zweten zich te pletter op de wei momenteel. Vasthi zit veel minder dik in het haar, ik denk dat die wat later gaat verharen. Zij is de afgelopen winters gewend om met een (regen)deken op te staan.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 08:11

! Ja hendrik verhaard ookal als een gek! Tong uitsteken Maarja, kan er niks aan doen he! Haha!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 08:31

Zijn er nog meer tinkers die wel veel haar verliezen maar heel weinig nieuw aanmaken?
Ik had Mystic gisteren na het rijden afgesponst, en hij was helemaal roze Nagelbijten / Gniffelen Hij heeft echt nog maar heel weinig haar!

Eas_Mon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 12:54

helemaal roze.. gekke tinker heb je Tong uitsteken ik ook dat hij nog haar aanmaakt..