waarom shet altijd knuffel/kinder pony?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

YellJarig

Re: waarom shet altijd knuffel/kinder pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:51

Ik heb er met mijn grote paard ook wel last van. Maar de mensen die een beetje bang zijn voor paarden blijven echt wel uit de buurt bij mijn 1.77m

Een shet ziet er gewoon knuffelig uit.
Net als meisjes altijd de neiging krijgen om de manen van mijn haflinger te kammen.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 22:59

Ik wilde inderdaad ook net zeggen dat Shetten vaak ook zo'n enorme bos manen en staart hebben wat ze extra schattig maakt... ze hebben dan wat weg van My Little Pony's Haha! tenminste zo moet het er voor niet paardenmensen bijna wel uizien. Moet eerlijk bekennen dat ik er altijd van gebaald heb dat die Sam van mij maar 88 cm is... ik kan daar dus niet op maar het zou geen kwaad kunnen! Kinderen kunnen hem gewoon echt niet aan. Inmiddels is hij zover dat hij een ieder die op zijn rug gaat zitten er zonder pardon afgooit en dat terwijl als ik hem voor het wagentje heb lopen is er geen vuiltje aan de lucht! Dat vind hij gewoon hartstikke leuk om te doen.

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 18:45

om dat de meeste erg scahttig lijken. eigenlijk zijn sommige gewoon te veel temprament voor hun schattighgeid zoals sara en sjonnie