ze zijn braaf maar vaak kijkerig,wel verkeersmak !
En ze kunnen een sprongetje opzij maken.
Wel heel leuk om te lezen dat de meeste tinkers hetzelfde zijn als macho !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, nou dan was ie heel erg druk. Hij was vertrokken in galop bij het opstijgen ik zat achter mijn zadel toen ie gestopt werd ben ik er goed opgekropen en toen is ie terug vertrokken in galop op de baan, niets aan te doen kreeg hem niet kalm, dit heeft zo'n tien minuten geduurd.

jeaneysamir schreef:mijn tinker heet samir en die is vroeger mishandeld en is nu super ik hou niet echt van rustige paardjes samir die is oplettend en snel vergang baar en schrikt meestal van grote dingen en is super eigenwijs dus super pony voor mij en een plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan niet klagen! 
)
maar zou haar voor geen goud kunnen missen.
). Als ze alleen op pad moet is ze erg traag en kijkerig. Dan durft ze ook wel eens streken uithalen. In groep is ze over het algemeen erg braaf. Ze kan wel enorm 'tanker' doen en heeft zo haar dagen dat ze geen tot weinig rem heeft..
Heeft heel veel moeite gekost om hem er dan toch nog voorbij te krijgen. Voor de rest is het zo'n goedzak. Hij luistert dan weer goed op hulpen. Met hem kan ik nog niet alleen rijden, daar is hij nog veel te onzeker voor. Hij moet nog veel vertrouwen krijgen in de ruiter.
Moest mijn ruin bomproof zijn zoals Tinky zou hij geweldig zijn, net als Tinky perfect zou zijn moest ze soms de rem niet verliezen...
Ach, perfecte paarden bestaan niet, toch?
, ze is ook weer makkelijk terug te rijden.