Desiree schreef:Ik hoop toch dat die ouwe merrie een goede en mooie oude dag krijgt. Al dat geleur met die beesten op hun oude dag.... Ik vind dat eigenlijk maar niks.
Ik ook niet, maar het gebeurt, er zit dan nog maar weinig glorie en roem aan.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Desiree schreef:Ik hoop toch dat die ouwe merrie een goede en mooie oude dag krijgt. Al dat geleur met die beesten op hun oude dag.... Ik vind dat eigenlijk maar niks.
gabrycha schreef:Ben ik de enige die ferro "out" vind? Er zijn prachtige jonge en al wat oudere merries beschikbaar voor de fokkerij waarom blijft het verlangen naar oud bloed dan zo hangen?
mistral schreef:eigenlijk vind ik het toch heel erg dat de merrie zo te koop staat![]()
Laten we maar hopen dat ze een goed huis krijgt waat ze wel lekker van dr oude dag kan genieten, maar eerlijk is eerlijk, mijn maag draait toch een beetje om, jammer
sigrid1182 schreef:zón merrie heeft je tocht ook wat euries opgeleverd.......
janderegelaa schreef:Leer dat er ook mensen zijn die geld verdienen met paarden.
Desiree schreef:janderegelaa schreef:Leer dat er ook mensen zijn die geld verdienen met paarden.
Je hebt in dit zinnetje een woordje fout. "met" paarden moet worden vervangen door "over de rug van" paarden.
saska schreef:als iedereen op bokt 10€ geeft kunnen wij haar kopen en dan bij iemand die een goede plaats heeft, ze daarheen brengen![]()
(droomt verder ......) het zou toch een goede daad zijn voor een goed doel... ik kon wel dromen van zo een merrie al is ze al 23...
Sammie schreef:En hoeveel zijn er actief?
En de opbrengst van het evt.veulen verdelen over ruim 50.000 leden. Laten we zeggen €10.000. Nou dat is dikke winst.Om nog maar te zwijgen van de hengstenkeuze... "Ik wil Lingh",ik wil "Painted Black", ik wil "Black Beauty", "Zolang het maar geen volbloed is en wel evenwichtig gebouwd is", enz.. enz...