Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sax89 schreef:impala schreef:ik ken er twee die met stuitligging zijn geboren en ook echt krom waren maar dat is bij alle twee weer goed gekomen
hoe lang hebben jullie de veulentjes laten lopen? is er iets speciaals mee gedaan?
dit veulen loopt de hele dag in de wei en savonds in een grote stal

griebels schreef:Kun je het niet beperken, zodat het niet erger wordt?
Een veulen wat ik kende werd ingespalkt en is uiteindelijk recht gaan staan. Dit kwam niet vanuit de heupen, maar die liep op zijn hakken achter. Je kunt het altijd proberen. In DL zit een expert op dit gebied...

fannetje schreef:De expert in Duitsland, bedoel je daar Dr. Riemersma mee? Is een stalgenoot geweest met een knieprobleem, gaat nu weer helemaal goed. Zou hem zeker raadplegen, weet niet meer precies waar hij zit, maar misschien kom je met die naam al verder veel succes.
sax89 schreef:thanx griebels
weet je ook nog hoe oud dat veulen ongeveer was toen hij voor het eerst werd behandeld? en hoelang het ongeveer duurde voor er iets verbetering was? en wat er nu gebeurt met dat paardje?
) Dus op de rest kan ik geen antwoorden geven. Wel zag je meteen verbetering maar dat kwam door de spalking uiteraard... fannetje schreef:De expert in Duitsland, bedoel je daar Dr. Riemersma mee? Is een stalgenoot geweest met een knieprobleem, gaat nu weer helemaal goed. Zou hem zeker raadplegen, weet niet meer precies waar hij zit, maar misschien kom je met die naam al verder veel succes.
fannetje schreef:www. dierenkliniek-den-heyberg.nl heb het even bij google opgezocht