Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Revanches schreef:Zijn er bokkers die nakomelingen hebben van Jimtown?
De hengst afstammend van Darco x Amor?
Hoe is het karakter en zo? En de bouw?
miesnathalie schreef:Hoi,
Ik heb wel eens de site gezien waar Jimtown op staat en van wie hij is ..
Jimtown zelf is ook een klein paard .. 1.58
Ik denk dat That's Me ongeveer 1.64 is ook niet zo groot ,maaar dat hoef ik ook niet zon groot paard heb ik al eerder gehad en die zijn té groot en té sterk ik had giervoor een Merrie van Glendale x Nimmerdor schitterend paard maar ik zelf kon er niet veel mee ook een merrie met karakter hihi
Jimtown is poosje terug uit Mexico waar hij gedekt heeft hij is sinds een poosje weer terug in Nederland in Schalkhaar ik ga hem daar een keer op zoeken!
Smeejj schreef:miesnathalie schreef:Hoi,
Ik heb wel eens de site gezien waar Jimtown op staat en van wie hij is ..
Jimtown zelf is ook een klein paard .. 1.58
Ik denk dat That's Me ongeveer 1.64 is ook niet zo groot ,maaar dat hoef ik ook niet zon groot paard heb ik al eerder gehad en die zijn té groot en té sterk ik had giervoor een Merrie van Glendale x Nimmerdor schitterend paard maar ik zelf kon er niet veel mee ook een merrie met karakter hihi
Jimtown is poosje terug uit Mexico waar hij gedekt heeft hij is sinds een poosje weer terug in Nederland in Schalkhaar ik ga hem daar een keer op zoeken!
Kom je dan ook even bij ons langs, woon ernaast met een Jimtown nakomeling uit een Slaney xx [ook van Reilink] x Schalkhaar [ook Reilink] hahahaa
.. als ik Jimtown ga bekijken !