Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Haffie2006 schreef:Een haf zonder streken ken ook nie dat vinst juist leuk aan ze
Mando schreef:Gisteren heeft ie 1,5 uur heel erg zijn best gedaan om niet te draken....... de zadelpasservice kwam en hij heeft zich netjes gedragen met 11 verschillende zadels op zijn rug.....
Na 11 zadels en totaal 13x opstappen want zadel no 1 en 2 moesten nog eenkeertje geprobeerd worden stond ie als een watje met zijn koppie laag te staan en je zag het ballontje boven zijn hoofd .... oliebol komt ze weer met zo'n zadel.. neeeeeee niet weer he.
Ik wil naar stal....... *mompel mompel*
Al met al... een voorbeeld haflinger....... *trots*

Gillian1987 schreef:Mijn haffie was super braaf, niet echt problemen mee gehad, Alleen toen hij wat zekerder werd onder het zadel heeft hij me een paar keer uitgeprobeerd door te bokken enzo. (2x gebokt, is 1 1/2 jaar aan het rijden dus valt wel mee)

sjorsie schreef:@ Leo-ke: ja dan kun je je het beste laten vallen, anders wordt het echt blinde paniek en krijg je ongelukken, heb ook een tijdje een Fries gereden die in het begin geen poot verkeerd zette en later ging bokken en crossen (bij de galop m.n.)dus ik denk dat dat wel normaal is.

Haffie2006 schreef:@ sjorsie wanneer word de jouwe nou ingereden.

0ojannekeo0 schreef:braaf, heel braaf.
het was bij beide pony's opstappen en wegrijden.
na 2 maanden kwamen de kleine mankementjes pas boven drijven