Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marcolemar schreef:Euh.. ja dat is waar, maar bij hun worden het of bodybuilder's of ze gaan kapot omdat ze het niet aankunnen, van beide gevallen genoeg voorbeelden op te noemen
Saartje1 schreef:Ik geloof dat je t niet helemaal begrijpt [naam verwijderd] ik ben zelf bij rubels geweest 3weken geleden ,die staat gewoon thuis bij eigenaresse,dus dat zijn geen persberichten!
Saartje1 schreef:florentio kan zonder druk ook heel gewoon draven hoor
sarabande schreef:marcolemar schreef:Euh.. ja dat is waar, maar bij hun worden het of bodybuilder's of ze gaan kapot omdat ze het niet aankunnen, van beide gevallen genoeg voorbeelden op te noemen
Saliniero is niet als jong paard bij hen gekomen en Bonfire was ook al op leeftijd toen Sjef verscheen. Jij hebt het over alle jonge paarden daar.
Dees schreef:Saartje1 schreef:Ik geloof dat je t niet helemaal begrijpt Dees ik ben zelf bij rubels geweest 3weken geleden ,die staat gewoon thuis bij eigenaresse,dus dat zijn geen persberichten!
sarabande schreef:Marcolemar daar zijn al heel wat topics over geweest is niet echt HET geheim van Erp.
CGJ12 schreef:Zielige domme reacties zoals: "kapot gereden" etc.......... daar besteed ik verder geen tijd meer aan. Sorry.
Saartje1 schreef:Over Rubels: "Er is maar 1 eigenaar namenlijk renate landa,en ja dat ben ik"
CGJ12 schreef:Zielige domme reacties zoals: "kapot gereden" etc.......... daar besteed ik verder geen tijd meer aan. Sorry.
Saartje1 schreef:Bedankt alanta!,maar ik geloof dat ze meer sappige verhalen wil en die zijn er niet !sorry!!!!!peesblessure door pitouette niks meer!
Alanta schreef:Jij leest niet goed [naam verwijderd], lees nou eens goed!
Dees schreef:Dit is je kans om de wereld in te helpen waaraan de hengst werkelijk is geblesseerd. En geblesseerd aan was.