arie53 schreef:
Omdat je zo aandringt.
De profeet heeft het toch welhaast 1 dag volgehouden om alsnog het ware geloof voor de 1 miljoenste keer te verkondigen!
Het blijft mooi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:
Omdat je zo aandringt.

Gitta1977 schreef:@Arie: Die foto's kun je niet vergelijken op de manier die jij doet aangezien ze uit een verschillende hoek zijn genomen, de een op de diagonaal en de ander recht van opzij...
Verder: Copyright eraf slopen = ook niet netjes...![]()
![]()

)
reserve van Duitsland 75% in de Grand Prix en was de uitgesproken winnaar van de dag!!
Pukpaleisje schreef:
Nou Arie;wil je die deze ook een langs je evenwichts latje leggen, liep vandaag de sterren van de hemel!!
dus graag wat streepjes langs de benen en onder de streep je conclusie: top of flop!!
Gitta1977 schreef:@Arie: Die foto's kun je niet vergelijken op de manier die jij doet aangezien ze uit een verschillende hoek zijn genomen, de een op de diagonaal en de ander recht van opzij...
Verder: Copyright eraf slopen = ook niet netjes...![]()
![]()

Citaat:Ik ben me bewust van het feit dat ik hier geen vrienden maak maar dat geeft maar aan dat ik een andere kijk heb op sportpaarden dan sommige andere mensen.
Pukpaleisje schreef:maar laat nou eens zien dan dat de FEI gelijk heeft en leg de lijntjes dan eens naast de foto...peace of cake toch..
Labine schreef:Loopt met een te hoge kont en leuk stekerig voorbeen.

Pukpaleisje schreef:maar laat nou eens zien dan dat de FEI gelijk heeft en leg de lijntjes dan eens naast de foto...peace of cake toch..
mistral schreef:Labine schreef:Loopt met een te hoge kont en leuk stekerig voorbeen.
Uptown is pas vijf, logisch dat hij nog niet al zijn gewicht op de achterhand kan dragen toch??
Kan je nog niet vergelijken met oudere paarden
arie53 schreef:Pukpaleisje schreef:maar laat nou eens zien dan dat de FEI gelijk heeft en leg de lijntjes dan eens naast de foto...peace of cake toch..
De gelijke kleuren geven aan waar een gelijke tact en balans tot uitdrukking komt. Kijk maar naar de afwijkingen. Van uit deze draffase moet hij afzetten. Het achterbeen is namelijk al praktisch recht in het spronggewricht. Dus verder heffen achter kan praktisch niet. Wat gebeurt nu bij de afzet?
Citaat:Goh arie53 het is toch triest dat je met lijntjes uit moet leggen hoe een dressuurpaard gebouwd moet zijn om goed te functioneren als DRESSUURPAARD en dat het zo niet gezien wordt.
Citaat:Gelukkig laat Aken weer zien dat de FEI juryleden zich geen oor meer laten aannaaien door ruiters en paarden uit de truukenwinkel.

arie53 schreef:De FEI jury heeft gisteren bij de presentatie Blue Hors Matine weer laten zien dat GP dressuur een hoogstaand ballet is van tact en balans.
.

Citaat:Wie het zien wil, doet dat maar en de rest blijft zich maar blind staren op een onnozel uitgestoken voorbeen.
Labine schreef:arie53 schreef:
De gelijke kleuren geven aan waar een gelijke tact en balans tot uitdrukking komt. Kijk maar naar de afwijkingen. Van uit deze draffase moet hij afzetten. Het achterbeen is namelijk al praktisch recht in het spronggewricht. Dus verder heffen achter kan praktisch niet. Wat gebeurt nu bij de afzet?
Goh arie53 het is toch triest dat je met lijntjes uit moet leggen hoe een dressuurpaard gebouwd moet zijn om goed te functioneren als DRESSUURPAARD en dat het zo niet gezien wordt.
arie53 schreef:Citaat:Wie het zien wil, doet dat maar en de rest blijft zich maar blind staren op een onnozel uitgestoken voorbeen.
Jij valt dus overduidelijk in de restcategorie. Wellicht een schrale troost voor je, maar de groep is nog altijd groter dan de groep die wel kan zien bij een paard wat tact en balans inhoudt.

hananya schreef:Dat doet niet af aan het feit dat ik het de beste proef vond die ik gister gezien heb...
arie53 schreef:Diegene die binnen dit kader de meeste tact en balans toont tijdens de oefeningen scoort het hoogst in de punten.