Maar met de dressuurpaarden valt mij dat echt nog niet mee ..............als dit de beste 4 en 5 jarige dressuurpaarden van Nederland waren..........
Sterkte ermee denk ik dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
petraaken schreef:iemand Uptown aan het werk gezien? Liep ie echt zo schitterend of heeft ie weer eens punten cadeau gekregen.
Bucephalus schreef:petraaken schreef:iemand Uptown aan het werk gezien? Liep ie echt zo schitterend of heeft ie weer eens punten cadeau gekregen.
Ik neem aan dat je er zelf getuige van was dat hij ergens punten cadeau kreeg?
petraaken schreef:nee, ik was er niet. .
Bucephalus schreef:petraaken schreef:nee, ik was er niet. .
Betekent dat dat je Uptown nog nooit zelf hebt gezien?

Sammie schreef:..... bij het weggetje..
Bucephalus schreef:Sammie schreef:..... bij het weggetje..
Is dat net zo'n uitdrukking als kie-ke-ri-kie?
Sammie schreef:Dat is gewoon een verkrachting van een Engelse uitdrukking ---> by the way
Sammie schreef:Dat is gewoon een verkrachting van een Engelse uitdrukking ---> by the way
Suzanne F. schreef:Dat schrikkerige en dat aan het touwtje lopen heeft echt niet altijd met gewenning te maken.
Ik denk dat het een heel eind karakter is. Lotje was ook altijd zo schrikkerig en flipperig maar dochter Votje kijkt echt nergens naar en die kan je dus idd aan een los teugeltje rustig daar rondstappen op een vreemde omgeving met enge dingen, die doet echt niks.
De meeste van die rillerige modern gefokte paarden flippen wel degelijk als ze daar moeten lopen en ik snap wel dat ze die aan een touwtje hebben.
Valt me op dat de springpaarden gewoon fijnere nuchterdere karakters hebben.
weule schreef:ik val liever zonder dan met bodyprotector (of helemaal niet), maar ik ga mijn paard nu wassen en alles voor morgen in orde maken, vanaf ca. 8 uur aanwezig (nummer 317, flemmingh X nimmerdor) totdat onze merrie klaar is(hopelijk wordt dat erg laat)
Elisa2 schreef:bijna alle paarden van HP hebben een "los" voorbeen.Ik vraag me af hoe los dat been in werkelijkheid is....
orionneke schreef:Elisa2 schreef:bijna alle paarden van HP hebben een "los" voorbeen.Ik vraag me af hoe los dat been in werkelijkheid is....
Ik heb het idee dat hij ze gewoon dusdanig fijnknijpt en voor tegenhoudt dat ze dat doen. Johnson liep daarom ook met veel taktfouten dinsdag maar blijkbaar kan hij zich dit veroorloven samen met een aanleuning van niks!