Arjen2 schreef:de nr 56 van Sandro Hit is inderdaad een prachtig veulen zullen we gokken over de opbrengst ??
ik denk dat ie zo rond de 12000 euro gaat eindigen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arjen2 schreef:de nr 56 van Sandro Hit is inderdaad een prachtig veulen zullen we gokken over de opbrengst ??
Arjen2 schreef:Daar was ik al bang voor
madrieka schreef:Arjen2 schreef:de nr 56 van Sandro Hit is inderdaad een prachtig veulen zullen we gokken over de opbrengst ??
ik denk dat ie zo rond de 12000 euro gaat eindigen
Citaat:Ik denk wel meer, ik gok op € 30.000. Familielid Sandritana leverde in Limburg in 2003 €31.000 op, deze is zelfs donkerbruin en met de wetenschap dat Santano nu de Pavo-cup heeft gewonnen moet ze minimaal hetzelfde bedrag opbrengen.

Jan_VT schreef:Die filmpjes van Borculo... daar moet ik een halve dag voor uittrekken. Oploaden gaat zo traag!
MissHIS schreef:Leuk Chantal, ik ga ook naar Borculo.
Sjappie schreef:Borculo heeft nu filmpjes! De nr. 9 Johnson x Zeoliet vind ik tegenvallen! De nr. 44 Fürst Heinrich x Negro heeft fijne bewegingen alleen zie ik ze liever nog wat meer 'op'. De nr. 51 Lingh x Clavecimbel is een groot veulen maar kan mij qua beweging niet bekoren. De nr. 21 Jazz x Partout kan goed schakelen. Nr. 40 Samarant x De Niro (uit lijn van Tolando) had ik meer van verwacht, wel leuk model maar mist kracht. Tot slot de nr. 46 Uphill x Vincent , fijne merrie! Krachtige beweging, goed schakelen, houding + schoudervrijheid.

suzieva schreef:
Balou du Rouet Z x G. Ramiro Z x Renville x Stuyvesant xx x Joost x Rigoletto