maar de vos had veel meer souplesse en bewoog met met ruimte en gemak
toch had ik ook niet gedacht dat ze de vos zouden nemen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MissJ schreef:De beide veulens die voor 10.000 euro verkocht zouden zijn, zijn gewoon "gekocht" door hun eigenaar, als reclamestunt.
wat een geld en dat voor een reclamestunt? een advertentie in een blad kost geloof ik minder
michele schreef:![]()
![]()
![]()
wat een geld en dat voor een reclamestunt? een advertentie in een blad kost geloof ik minder
![]()
MissJ schreef:michele schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ik me heb laten vertellen, was dit stukken goedkoper dan adverteren.
een advertentie kan toch niet zoveel kosten? al is het bv op MPmichele schreef:een advertentie kan toch niet zoveel kosten? al is het bv op MP
maar goed blijft sneu dat het zo gelopen is
Een beetje rook en wat glitters, en half Nederland hangt aan je voeten... MissJ schreef:De beide veulens die voor 10.000 euro verkocht zouden zijn, zijn gewoon "gekocht" door hun eigenaar, als reclamestunt.
Veulenveilingen zijn bijna synoniem aan 'Prijzen kunstmatig omhoog drijven tbv publiciteit' ')
kan ook mis zitten hoor
Niek123 schreef:was die van 10.400 niet echt verkocht? dat was een vrouw met een mobiel..kan ook mis zitten hoor
petraaken schreef:volgens mij is het nog altijd goedkoper om een advertentie te plaatsen dan een veulen terugkopen voor 10000 euro.![]()
Ik vond het een goed initiatief en vind het zeer spijtig dat er geen enkel blijkbaar echt verkocht is. vooral omdat er nergens anders een veiling is voor pony veulens.
En er schijnt er nog 1 verkocht te zijn, maar geen idee welke dat is.
?MissJ schreef:Niek123 schreef:was die van 10.400 niet echt verkocht? dat was een vrouw met een mobiel..kan ook mis zitten hoor
Nope. Was ter promomtie van de hengst Triple.
DendroFleur schreef:Ik niet meer, heb het weggeven aan vrienden van me, de fokkers van de reservekampioen Sangria G.
jammer, maar als iemand anders het nog heeft en can inscannen heel graag