Waar hebbenjullie jullie shetje(s) gekocht?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bientje

Re: Waar hebbenjullie jullie shetje(s) gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 07:25

mijn oom heeft hem gekocht bij een boer die elkaar jaar een stel shetten koopt ( 8 ) en dan weer door verkoopt Lachen ( die woont namelijk bij hem in de straat ) En toen heb ik hem van mijn oom gekregen!!

Dineoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:11

mijn shettie heb ik al vanaf zijjn geboorte moeder was van mij en vader was van een kennis van mij en jah daar kwam mijjn kleine dondersteen:D

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:56

Ik heb Diesel via Marktplaats gevonden. Een dag later zijn we hem al op wezen halen en stond ie bij mij thuis Lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:01

mijn lieverdje was mijn verzorgpony en stond al ff te koop! toen ik mocht kiezen tussen niet meer naar de ponyclub gaan en een shetje heb ik voor de shet gekozen! kreeg daarna ook gewoon thuisles dat was nog fijner ook Haha!

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:34

Ik heb bloem van de manege gekocht waar ik toen ongeveer net een 1 jaar kwam. Ze werd niet gebruikt voor de lessen. Toen ze van de manege was is ze wel een keer gedekt hellaas is het veulen dood geboren.

En nu is ze al weer bijna 5 jaar van mij en staat nog steeds gestald op de manege.

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 12:03

Mn zus heeft haar gekocht van de pooniemarkt, ik heb haar toen anderhalfjaar verzorgt en toen heeft me pa haar overgekocht voor mij Lachen

Zelf zou ik niet zo snel een paard kopen van de pooniemarkt

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 14:00

Ik heb hem via marktplaats gekocht. Lachen

CISKA_DIDDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 15:16

Ik had gehoord van een kennis dat die een adresje wist met een leuke pony die geen vlieg kwaad deed en het was en merrie enzo.

Dus hij dat telefoonnummer geregeld voor mij en ik gebeld werd eerst niks en toen belde die kennis voor me en toen lukte het wel Haha! .

Ik had Diddl dus ongezien gekocht.

En ze zijn der helemaal wezen brengen het was de bedoeling dat we kwamen kijken maar dat hebben we niet gedaan ivb met geen tijd hebben dus hebben ze haar gewoon gebracht, en als ik haar leuk vond kon ik haar kopen vond ik er niks kon ze weer mee terug.

Maar ik was opslag verliefd Haha!

Dakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 18:06

mijn pony's heb ik via de krant..

stond en advertentie van een shetland pony voor 90 euro.. ik ben wezen kijken en hij had nog 2 hengsten en 3 merrie die hij te koop had staan.. het waren slacht hengsten.. deze waren niet mee gegaan omdat 1 ziek was geweest en de andere te jong was.. hij fokte shetlanders als hobby.. had had ong 40 merries op staatsbosbeheer grond lopen en daar kwam af een toe een hengst bij..

de man fokte ook nog dravers als ik mij niet vergis.. maar het is nu 4 jaar geleden.. kan mij bijna niet meer voorstellen dat het al weer zo een tijd is dat ik ze heb..

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:22

Mijn shetlander heb ik niet eens gekocht..
Vriendin en haar stal hadde hem gered bij de slacht, na een poos mocht die niet meer op stal staan daar, ze ware er zo kapot van, iemand uit limburg zou hem kome hale op een zaterdag, ik had gezegt al komt tie niet is die van mij! Nou die man niet op komen dagen, dus ja toen kreeg ik hem, ik alles uitgelegd aan me vader, en een paar dagen later stond hij bij mij op stal! Me vriendin was zo blij dat tie bij mij kon kome, ze komen af en toe nou nog langs en heb hem gewoon gratis gekregen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:40

via marktplaats

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:00

Jack heeft mijn oma voor mij via Marktplaats gekocht.

Buck heb ik gekocht via Marktplaats een beetje, En via het echt. Daar zit een beetje een rede aan, weet niet hoe ik dat uit moet leggen... Clown

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:59

Jane is gekocht bij een mevrouw uit Bosschenhoofd waar nog tig andere Shetlanders staan. Ja

_rocco_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:40

De pony die ik vandaag opgehaald heb heb ik gekocht via marktplaats. Die komt uit een plaatsje bij Zaltbommel.

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:07

Ik heb mijnes gewonnen.
Dat het nog mag! Verdrietig
Echt verschrikkelijk, ook al heb ik er een leuke shet aan overgehouden.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:12

in een ranzig weitje bij een broodfokker. kijk maar in mijn profiel.

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:44

Nou ik werkte op een stal voor mijn laatste uren van mijn opleiding.
En ze hadden een heleboel shetlanders met veulens.
Die staan daar op het land en daar gingen we heen om te tellen en te kijken of alles goed met ze was.
Toen zei de stal eigenaresse ja die veulens moeten weg, misschien naar Spanje?
Dus ik dacht oliebol die worden kroketten Clown Ik moet er tenminste 1 redden Bloos .
Dus ik zeg voor de grap ik wil er wel een voor mijn verjaardag.
Zegt ze is goed zoek er maar een uit, dus dat heb ik gedaan en nu heb ik tootje al drie jaar Tong uitsteken

Maar ik hoorde dus later dat ze gewoon voor begrazing naar Spanje gaan Bloos

Moniquex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:37

Ik had een advertentie op marktplaats gezet "gezocht leuke grote shet merrie of ruin", heb toen behoorlijk wat reacties gehad Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 22:04

mijne stond in een knuffelwei met konijntjes, geitjes en een varkentje maar ze joeg de kindertjes eruit(was toen veulie en al eigen mening). eigenaar ging verhuizen en ze kon niet mee dus toen heb ik haar voor een klein bedrag gekocht en mijn vriend op zijn verjaardag verrast met haar. heb haar nu al 6 jaar.

theoneilove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:34

ik heb diesel ( mijn shet ) gekregen van stal, omdat ik daar al zo lang sta met mijn verzorgpaard. Ik heb hem dus gratis gekregen van de eigenaar.

Astorga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:48

Lotje verzorgde ik 2 jaar toen ik te horen kreeg dat ze d'r wilden verkopen. Eerst had ik zo iets van jammer maar helaas, maar toen ik haar in een krantje zag staan kreeg ik het toch wel moeilijk.
Een vriendin vroeg mij wwarom ik haar niet kocht. Zo had ik er nog niet over nagedacht.
Gelijk eigenaren gebeld en land geregeld, en toen was Lot van mij. Dat vonden de eigenaren ook erg prettig.