Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
voyou schreef:In de brief die ik van het KWPN kreeg over het feit dat die van mij geprikt was, stond dat ik niet kon weigeren. Dat ik verplicht was er aan mee te werken. En dat de hengsteigenaar wel het gedoe kon overnemen (transport enzo).
In eerste instantie zou je bijna in een negatieve houding schieten door die zin.. Maar mijn veulen heeft al meerdere keren op de trailer gestaan en ze is knap, dus ik laat haar graag zien!
CGJ12 schreef:voyou schreef:In de brief die ik van het KWPN kreeg over het feit dat die van mij geprikt was, stond dat ik niet kon weigeren. Dat ik verplicht was er aan mee te werken. En dat de hengsteigenaar wel het gedoe kon overnemen (transport enzo).
In eerste instantie zou je bijna in een negatieve houding schieten door die zin.. Maar mijn veulen heeft al meerdere keren op de trailer gestaan en ze is knap, dus ik laat haar graag zien!
Hmmmmmmmmm
Ik ben benieuwd hoe ver die verplichting gaat.
Als ik niet ga, ga ik niet.
Ik ga uit pure ellende ook al niet met veulens naar de keuringen aangezien ik dat personeel niet kan bezetten. Dan zeker wél heel Nederland doorknallen en je veulen (en merrie) beschadigd terugkrijgen ..........
Die Verkerk en Hamoen kunnen me wat. Die komen maar lekker langs om de boel te zien. Ik vervoer geen paarden jonger dan 3 jaar in mijn trailer....
Suzanne F. schreef:Als iedereen zo dacht....
Geen afstammelingenkeuringen, geen veilingen etc.
Suzanne F. schreef:Als iedereen zo dacht....
Geen afstammelingenkeuringen, geen veilingen etc.
Samsam schreef:Ik ga donderdag foto's maken bij Lauw van Vliet, de upper class veulens
Citaat:Het is toch te gek voor woorden dat ze je kunnen verplichten om met je veulen te komen?
CGJ12 schreef:voyou schreef:In de brief die ik van het KWPN kreeg over het feit dat die van mij geprikt was, stond dat ik niet kon weigeren. Dat ik verplicht was er aan mee te werken. En dat de hengsteigenaar wel het gedoe kon overnemen (transport enzo).
Hmmmmmmmmm
Ik ben benieuwd hoe ver die verplichting gaat.
Als ik niet ga, ga ik niet.
Ik ga uit pure ellende ook al niet met veulens naar de keuringen aangezien ik dat personeel niet kan bezetten. Dan zeker wél heel Nederland doorknallen en je veulen (en merrie) beschadigd terugkrijgen ..........
Die Verkerk en Hamoen kunnen me wat. Die komen maar lekker langs om de boel te zien. Ik vervoer geen paarden jonger dan 3 jaar in mijn trailer....