Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Jammer maar helaas.

Citaat:[paard] heeft een verhard uier, wat het precies is weet ik niet maar het betekend dat als ze drachtig word en het veulen de hele dracht zelf zal moeten dragen haar uier problemen zal opleveren, als ze het al overleefd dan nog zal ze het veulen niet kunnen zogen.
Ik ben bang dat ze dat niet overleefd, hoe graag ik ook een veulen van haar zou willen als er geen ET zou bestaan zou ik het uit mijn hoofd laten.
Ik heb vaak gehoord dat merries overlijden als ze uierontsteking krijgen en ik wil nog heel lang van [paard] kunnen genieten.
)
Majoor schreef:bij de meeste kwpn-ers liggen de inteeltpercentage zeer hoog.
jammer dat hij Amor bloed heeft.joycie17 schreef:Ik heb er nog nooit van gehoord dat je drachtige merries niet bij ruinen moet zetten! Wat is de redenering hiervoor?
Eliene schreef:Vind ik ook zonde maar als ze echt voor zwart en zwaar gaat is er bij de Geldersen gewoon minder keus, kans op vos bij bijv. Laurentz en Bazuin is wsl aanwezig (tenzij de merrie homozygoot voor zwart is) en die verkleinen vaak iets en dat vindt TS ook een minpunt en dat mag natuurlijk. Jammer maar helaas.