Citaat:... ik weet het wel zeker
daarmee da'k het ook ff vermelde
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:... ik weet het wel zeker

laetitia schreef:Klopt het dat Spaanse arabieren vaak helemaal wit zijn?

ashra schreef:Citaat:... ik weet het wel zeker
daarmee da'k het ook ff vermelde
Hazzebaz schreef:Helaas zijn wij momenteel de enige stoeterij in Nederland die alleen zuiver Spaans bloed fokken. Veel te weinig, maar liever iets, dan niets.
Djilan schreef:Hazzebaz schreef:Helaas zijn wij momenteel de enige stoeterij in Nederland die alleen zuiver Spaans bloed fokken. Veel te weinig, maar liever iets, dan niets.
En die fokker in Empe dan? (ben even de naam kwijt). Die fokt toch ook alleen maar Spaans?
laetitia schreef:wow wat een mooi beestje zeg barcelano! Ik vind zijn kleur ook heel erg mooi.
Hazzebaz schreef:Joop houdt zich tegenwoordig bezig met het fokken van Spaans-Russisch, zou beter zijn voor de handel.

Djilan schreef:Is dat Diamond cross? (Omdat egyptisch spaans golden cross is?)

Djilan schreef:Hazzebaz schreef:Joop houdt zich tegenwoordig bezig met het fokken van Spaans-Russisch, zou beter zijn voor de handel.
Is dat Diamond cross? (Omdat egyptisch spaans golden cross is?)
Nou hij had er volgen smij vooral last van dat zijn spaanse arabieren zo klein blijven/bleven. Die ik gezien heb haalden bijna allemaal de 1.50 niet. En dan zijn er toch veel mensen die naar iets groters zoeken. Ik vind die Spaansen erg leuk, maar toch heb ik nu een Crabbet

Voor mij eigenlijk TE groot.
ArabianRanch schreef:Wij hebben pas een 3/4 rus op stal gehad die met haar 2 jaar al 1.60m is !!!
Ze is niet te filmen zo grootVoor mij eigenlijk TE groot.
Voor de liefhebbers.... deze merrie staat te koop met hele mooie bloedlijnen (Nadir I) en halfzusje van AR Sivmayall![]()
![]()
Veel te groot dus. Moet ik in het bos alweer 3cm verder bukken om de takken te ontwijken