Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Javayo schreef:Mijn paard heeft Amor aan vaderskant zitten: OO Seven = Rubinstein x Doruto x Amor. Dus Amor zit een eind weg. Ik herken hem ook niet hier in de verhalen. hij heeft een heel fijn karakter, echt een allemansvriend. je moet hem wel goed behandelen natuurlijk, dan is hij super cool qua karakter, ben je onredelijk, dan gaat hij over de zeik.
En ze is bruin, met soms een gouden gloed (ze is nu bijna blond, terwijl ze eerst bijna zwart was dus ze verandert nog al van kleur
) 
dierfysio schreef:die zwarte stippels had mijn paard ook. ook bruin van kleur.
hij was 1.68m, maar toonde veel groter :)
Amor was zijn vaders-vader (hij was van Ivanhoe)
FlairS schreef:Wat vaak bij Amor nakomelingen voorkomt is naast het karakter dat je aanstaat(of niet)de bruine kleur et een gouden gloed en de zwarte stippels langs de kroonrand bij witte voeten.

FlairS schreef:Hoe herkenbaar al die verhalen maar toch ben ik gek van Amorbloed.Mijn in mei overleden merrie had als opa Amor.Bij Flair zit er vanwege Whinny Jackson 2x Amorbloed in en door Whinny Jackson heeft Ragazzo 3x Amorbloed door de aderen stromen.Wat vaak bij Amor nakomelingen voorkomt is naast het karakter dat je aanstaat(of niet)de bruine kleur et een gouden gloed en de zwarte stippels langs de kroonrand bij witte voeten.

Stevig gebouwd, de kleur, koppie, de zwarte stippels op de witte aftekening