sarabande schreef:Niet iedereen heeft ruimte, aandacht, tijd etc. voor een veulen
Maar blijkbaar de TS wel. !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Niet iedereen heeft ruimte, aandacht, tijd etc. voor een veulen

Excuseme schreef:Mensen, de TS vraagt waar een veulen het beste gekocht kan worden, niet OF ze een veulen moet kopen. Is hetzelfde als ik vraag waar ik een auto moet kopen en ik krijg alleen maar advies om een fiets te nemen.
yvettjee schreef:Ik wil graag een veulen kopen, maar heb echt geen idee
waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag een veulen
met een goede afstamming want ik wil er later volop mee
de sport in!!
sarabande schreef:yvettjee schreef:Ik wil graag een veulen kopen, maar heb echt geen idee
waar ik moet beginnen met zoeken. Ik wil graag een veulen
met een goede afstamming want ik wil er later volop mee
de sport in!!
Exuseme, de reden waarom iemand probeert aan TS duidelijk te maken wat ze vraagt, is de wat exhorbitante verwachting die wat weinig in evenwicht is met het bedrag dat ze er voor over heeft.

Suzanne F. schreef:Ten eerste raad ik je ook af een veulen te kopen. Voornamelijk op karakter kan hij later gaan tegenvallen, is hij bijv, niet fijn te rijden later en heb je er gewoon net niet die klik mee.
.
Brendie rules!! Florencio x Balzflug x Pion x Amor....
ceasario schreef:Brendie rules!! Florencio x Balzflug x Pion x Amor.... >>>>>>>>>>Ervaring mee ??geintje?