Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Moonwalker_ schreef:ik vind friezen prachtige paarden maar zou er zelf nooit eentje kopen.
Is niet zo m'n type paard maar volgens mij moeten ze wel heerlijk zitten met zulke bewegingen...zeteltje mm:D
. Ik dacht er zo over de kont eraf te schuiven
Als je een beetje Fries hebt met ruime gangen en die zet even flink de achterhand eronder.....pfieuw...ik zou zeggen, hou je goed vast!!!!
Charret schreef:Mijn zusje haar eerste rit op een Fries was ong. net zo. Alleen verloor zij haar beugels, stuiterde nog een paar keer en viel er toen af.

hij is L2 met winstpunten en kan nog wel verder.
maar loopt wel heel mooi. voor foto's moet je maar ff in me profiel kijken ( k zet ze er ff in )
.

gerryguyt schreef:hee hoe vinden jullie over het algemeen een fries rijden. echt lekker doorzitten doen ze niet.als ik zelf nog ooit een eigen paard zou willen kopen denk ik meer aan een lippi of een andalusier of lusitano mar jaar dat kost wat he? ook een merens vind ik geweldig.
wat zijn jullie voorkeuren?
houd het voorlopig nog ff op mijn verzorg friezen en wie weet ooit????

OemmiejO schreef:Ik heb een Fell pony, lijkt een beetje op een Fries, maar dan kleiner. Foto's staan in mn profiel, binnekort komen dr wel meer in te staan.

Een fries toont heel mooi natuurlijk, maar er zijn ook bosjes friezen die ik echt lelijk vind, te iel, te lange rug/smalle romp etc.
maar ik word helemaal blij van een fries zoals Wessel van kimmie261, zo'n stevige stoere jongen.. da's sexy 
maar ik ben het met je eens dat het niet voor niets allemaal zwarte PARELS zijn