@ arans, dan denk ik dat ik het hekje om de wei nog maar een paar meter hoger ga maken als hij dat zou kunnen doen @ noraly_je, leuke foto, geweldig team haha
dat ze goed kunnen springen heb al wel eens met mijn jongste meegemaakt.. hij was toen nog geen 2 jaar en ongeveer 88 cm groot en sprong zomaar even zonder moeite over een hek van een 1 meter heen omdat bij de geiten lekkerde gras in de wei stond.. ach ja,.. shet he..
en ik blijf ze om hun karakter ook geweldig vinden.. soms kan ik wel huilen van hun gedrag.. maar het zijn en blijven shets... hahaha
mijn shet kan ruim 1 meter springen zonder ruiter met ruiter kan ie ruim 80centimeter springen ik rij er zelf niet op maar ik heb een meisje die er op rijd zij rijd wedstrijden ze heeft zelf een keer van een grote d pony gesprongen het 85 centimeter 1ste was ze de grote d-pony sloeg alles eraf maarje het ligt er aan hoe groot de shet is deze shet je zult het niet geloofen is 85 centimeter hij kan zijn eigen lengte springen met ruiter dus ja het ligt er erg aan ik ken een shet van ff groter dan een 1meter die red net 50 centimeter bij 60 centimeter schop ze alles eraf
Mijn trutje heeft vrij al 70 gesprongen maar ze kan hoger want PERONGELUK (!!) heeft ze 90 gesprongen . Als ze rond de 3 is zal ik haar eens hoog laten springen
hanmarlucky
Geplaatst: 26-11-12 18:25
mijn shettie is zelf 86 cm en springt 50/60 cm hij is 7 jaar