Ik ben ook heel blij met mijn vos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gabrycha schreef:maar die koop je nu helaas niet meer voor een prikje ...Volle broer van Shutterfly bracht vorig jaar ook al 53000€ opVeiling bij klatte in augustus: de volle broer van arko 3 Argentinus x beach boy wellicht maakt die een goede kans en dat zullen vast meer mensen denken...
).sarabande schreef:Dat is allemaal papier MissHIS, intussen moet het nog gezond 3 jaar worden en dan ook zelf gezond zijn.
Desiree schreef:En daarom vind ik een veulen geen goede investering. Een veulen is alleen maar een belofte en kost een hoop geld en een hoop risico.
mensen met meer kapitaal kopen dan liever een talentvolle 5 of zesjarige voor een smak meer geld ..die kan evengoed koliek krijgen of een been breken of een langdurige peesblessure en kosten maandelijks ook veel meer in onderhoud ...sarabande schreef:Dat is allemaal papier MissHIS, intussen moet het nog gezond 3 jaar worden en dan ook zelf gezond zijn.
libke schreef:sarabande schreef:Dat is allemaal papier MissHIS, intussen moet het nog gezond 3 jaar worden en dan ook zelf gezond zijn.
Tja ..volgens mij was dit toch de vraag van TS ...mag daar dan niet op geantwoord worden ??

MissHIS schreef:libke schreef:
Tja ..volgens mij was dit toch de vraag van TS ...mag daar dan niet op geantwoord worden ??
Blijkbaar niet![]()
.jessje schreef:Net zoals MissH heb ik vorig jaar een merrieveulen met een interessant papier erbij gekocht.
Ik had zelf een merrieveulen gefokt en heb de plaats en mogelijkheid om ze aan huis op te laten groeien.
sarabande schreef:Beetje stemming maken dames.
De vraag is is een veulen een goede investering, mijn antwoord is nee een goede investering is iets dat zekerheid geeft dat geeft het allerbeste veulen van de wereld niet gezien alle onzekerheden die tijdens de groei kunnen gebeuren.

libke schreef:dat is net zo goed met een ouder paard ,toch ??mensen met meer kapitaal kopen dan liever een talentvolle 5 of zesjarige voor een smak meer geld ..die kan evengoed koliek krijgen of een been breken of een langdurige peesblessure en kosten maandelijks ook veel meer in onderhoud ...
Ik koop nu al een zevental jaren elk jaar één of twee beloftvolle veulens /jaarling en dat gaat me veel beter af dan die talenten van een jaar of vijf die al "in de hand(el) " zijn geweest wat ik vroeger altijd kocht
sarabande schreef:Dat is allemaal papier MissHIS, intussen moet het nog gezond 3 jaar worden en dan ook zelf gezond zijn.